Przetargi.pl
Budowa i modernizacja dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej oraz budowa chodników i zjazdów z kostki betonowej.

Urząd Gminy Siedlisko ogłasza przetarg

  • Adres: 67-112 Siedlisko, Plac Zamkowy, 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683883218
  • Data zamieszczenia: 2023-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Siedlisko
    Plac Zamkowy, 6
    67-112 Siedlisko, woj. lubuskie
    tel. 683883218
    REGON: 970770385
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej oraz budowa chodników i zjazdów z kostki betonowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej oraz budowa chodników i zjazdów z kostki betonowej w formule zaprojektuj-wybuduj.Podmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych do realizacji celu decyzji administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów technicznych .Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego, opracowanie lub weryfikację, uszczególnienie w miarę potrzeb materiałów przygotowawczych, opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich opinii, uzgodnień i pozwoleń, decyzji o pozwoleniu na budowę, realizację robót budowlanych,wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.2. Lokalizację i zakres inwestycji zawarto w SWZ oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym ( PFU) stanowiącym integralny załącznik do niniejszej SWZ.3. Wytyczne dotyczące wykonania dokumentacji technicznej oraz wykonania robót budowlanych zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).4. Realizacja robót będących przedmiotem zamówienia musi być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projektowymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.5 Inwestycji obejmuje następujące drogi: - Siedlisko ul. Nowosolska dz. Nr 819, dz. Nr 820- Siedlisko ul. Plac Zamkowy dz. Nr 911/18,dz. 911/36, dz. Nr 828/2- Siedlisko ul. Głogowska dz. Nr 625/14- Siedlisko ul. Pl. Świętego Floriana dz. Nr 751/7- Siedlisko ul. Łąkowa dz. Nr 762- Siedlisko ul. Długa dz. Nr 1002/2- Różanówka dz. Nr 206,162,163,158,159,205- Zwierzyniec dz. Nr 139- Piękne Kąty dz. Nr 150/2, 140- Bielawy dz. Nr 1080,1074,1089,1077/21,1087,1077/2,1020,507/2- Kierzno dz. Nr 1078/4, 1152/21,644/25- Dębianka dz. Nr 1070/20- Borowiec dz. Nr 241,243,242/1,242/2,244,61,290- Borowiec Oś. Leśne dz. Nr 278/14,278/15,278/19Kody Wspólnego Słownika Zamówień:45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 109 756,00 zł, słownie :sto dziewięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt sześć złotych 00/100.3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:1) w pieniądzu,2) w gwarancjach bankowych,3) w gwarancjach ubezpieczeniowych4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:74967400060000002044080005z adnotacją: wadium – Budowa i modernizacja dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej oraz budowa chodników i zjazdów z kostki betonowej.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.9. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.11. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:a) wykazanie że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonywał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie remontu,budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi publicznej,każda o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i i podmiotów , na rzwcz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 do SWZb) wykazanie, że dysponuje osobami będącymi członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa oraz pełniącymi następujące funkcje: projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej- załącznik nr 7 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach