Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych - ul. Brzezińskiej i ul. Kępica na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Bazarowej w Tuszynie na działkach nr ew. 9, 12, 431, 37

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 590648304
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych - ul. Brzezińskiej i ul. Kępica na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Bazarowej w Tuszynie na działkach nr ew. 9, 12, 431, 37
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych oraz przekazanie do eksploatacji zadania inwestycyjnego: remont ul. Brzezińskiej i ul. Kępica na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Bazarowej w Tuszynie na dz. ew. nr 4-12, 4-431, 12-37, 14-9 , na podstawie dokumentacji projektowej, oraz Zaświadczenia Starostwa Powiatowego w Łodzi o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych - znak BiGN.6743.328.ZP.2016 z dnia 20.12.2016r. 3. Krótki opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia dotyczącym remontu ulicy Brzezińskiej i ul Kępica na odcinku 1 463,0 metry ( odcinek frezowany 772,23 m o powierzchni 6 365,38 m² ; odcinek z nakładką bitumiczną 690,77 m - o powierzchni 4 173,06 m² )są m in.: - roboty pomiarowe, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.7 cm – 6365,38m², - korytowanie – pobocza 690 m², - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno – 4 173,06 m², - położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm ( warstwa wiążąco-wyrównawcza) – gr 3 cm na starej nawierzchni – 10 538,44 m², - położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm ( warstwa ścieralna ) - 10 538,44 m², - położenie nawierzchni z destruktu z odzysku – warstwa o gr. 10 cm – pobocze – 690,00 m², - regulacja pionowa i wymiana studzienek dla zaworów wodociągowych – 49 sztuk, - regulacja pionowa i wymiana studzienek dla włazów kanałowych – 10 sztuk, - oznakowanie pionowe – 2 znaki drogowe( nakazu, zakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m² na słupkach z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 70 mm osadzone w fundamencie betonowym, - oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie – 64m², - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie – 31 m². - dostosowanie wysokościowe zjazdów do nowej niwelety drogi. 2) Wykonanie innych niezbędnych robót budowlano - montażowych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej ( jest zalecana ). Główny kod CPV: 45233140-2 – roboty drogowe. 4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna budowy, tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, w 3 egz. 3) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 4) Przygotowanie placu, zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. 5) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji, zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów, 6) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami z tego tytułu. Przedmiotowa dokumentacja musi być uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie. 7) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia zgodnie ze wskazaniami gestorów sieci. 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 9) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych, wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 10) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 11) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 12) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 13) Sporządzenie planu BIOZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach