Przetargi.pl
Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Kędzierzyn

PGL LP Nadleśnictwo Kędzierzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 47-246 Kotlarnia, Stara Kuźnia, ul. Brzozowa 48
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4832222, 4063074
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Kędzierzyn
    Stara Kuźnia, ul. Brzozowa 48 48
    47-246 Kotlarnia, woj. opolskie
    tel. 077 4832222, 4063074
    REGON: 53055853600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/kedzierzyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Kędzierzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie odcinków dróg leśnych i przepustów w zakresie opisanym szczegółowo w dalszej części SIWZ w leśnictwach Blachownia, Brzeźce, Czajka, Niezdrowice, Sławięcice, zgodnie z zakresem prac określonym w przedmiarze robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części (odcinków): 2.1. Remont drogi nr P16L (Gazowa) - leśnictwo Blachownia oddz. 119-128: remont cząstkowy nawierzchni na odc. 4150 mb, pow. kolein: 124,5 m2 2.2. Remont drogi leśnictwo Blachownia oddz 125/126: remont polegający na utwardzeniu nawierzchni nad przepustem na odc. 15mb, pow. 48 m2 2.3. Remont drogi leśnictwo Blachownia oddz 93: remont polegający na utwardzeniu nawierzchni nad przepustem na odc. 5mb, pow. 15 m2 2.4. Remont drogi nr G000219L leśnictwo Brzeźce oddz. 79-80, 105: remont cząstkowy nawierzchni na odc. 1350 mb, pow. kolein: 1012,5 m2; remont przepustu 2.5. Remont drogi nr G000317L leśnictwo Czajka oddz. 16 - 19: remont cząstkowy nawierzchni na odc. 1510mb, pow. kolein: 1410m2 2.6. Remont drogi nr G000313L leśnictwo Czajka oddz. 6-9: remont nawierzchni na odc. 810mb, pow. 2430m2 2.7. Remont drogi nr P05L (Szefowska) leśnictwo Niezdrowice oddz 315-316, 44-45: remont cząstkowy nawierzchni na odcinkach o łącznej długości 820mb, pow. 2460m2 2.8. Remont drogi nr G170803L leśnictwo Sławięcice oddz. 138: remont cząstkowy nawierzchni na odc. 1000 mb, pow. kolein: 1800m2 Wykonanie poszczególnych odcinków będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem rzeczowo finansowym opracowanym wspólnie z zamawiającym po podpisaniu umowy 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają : a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ b) Przedmiary robót dla odcinków od 1 do 8 stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, c) Mapa z lokalizacją dróg do remontu stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 1) zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, oraz branżowych kierowników robót którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającego określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U z 2006r nr 156 poz. 1118 ze zmianami) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Osoba pełniąca samodzielne funkcje w budownictwie winna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego; 2) zorganizowanie terenu budowy; 3) zagospodarowanie ewentualnych odpadów - w uzgodnieniu z właścicielem obiektu oraz zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami); 4) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 5) posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 Prawa Budowlanego); 6) zapewnienie ochrony terenu budowy i znajdującego się na nim mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa; 7) uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy) po zakończeniu dnia. Składowanie materiałów budowlanych powinno odbywać się tylko w wyznaczonych miejscach. 6. Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami, zniszczeniem, odpowiada za egzekwowanie przepisów ochrony przeciwpożarowej przez osoby wykonujące usługę. 7. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i higieny pracy związanych z realizacją zamówienia zgodnie z Informacją o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia występujących w miejscu wykonywania prac realizowanych na terenie zakładu pracy przez pracowników innego pracodawcy. 8. Wykonawca udzieli rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres 12 miesięcy licząc od dnia odebrania przez zamawiającego. 9. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie opisy nazw własnych materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 10. Ponadto Zamawiający dopuszcza równoważność także w zakresie i w sposób, który: a) zagwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia w zgodzie z dokumentacją projektową; b) posiada wymagane obowiązującym prawem atesty, aprobaty itp.; 11. Płatność nastąpi po odebraniu przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 12. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. 13. Podczas realizacji prac Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. po wykonaniu przedmiotu umowy i obustronnym podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. 15. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podywkonawcom. 16. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 17. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. 18. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. 19. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone będzie jednorazowo po wykonaniu przedmiotu zamówienia. 20. Wykonawca za wykonane roboty budowlane wystawi Zamawiającemu fakturę VAT płatną przelewem w terminie 30 dni od dnia wystawienia prawidłowej faktury w oparciu o protokół odbioru ostatecznego przedmiotu umowy (bez uwag), na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. 21. Strony nie dopuszczają możliwości zmiany cen przez cały okres trwania umowy. W przypadku wprowadzenia zmian zakresu robót budowlanych, będą one rozliczane według danych (cen jednostkowych) podanych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. 22. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska SA Nr rachunku : 11 1540 1229 2046 4690 2308 0001 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania lub jego skróconą wersję: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej na zadanie pn. Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Kędzierzyn znak sprawy AG-S-2710-3/13 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować u Zamawiającego pokój nr 14. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Za moment wniesienia wadium w formie pieniądza uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu musi być minimum zgodny z terminem związania ofertą. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp . 10. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 12. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kedzierzyn/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach