Przetargi.pl
Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krasnystaw

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Leśna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 881 , fax. 825 762 882
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw
    ul. Leśna 1
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 881, fax. 825 762 882
    REGON: 11001692900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krasnystaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie zostało podzielone na 3 części: a) Część I - remont drogi leśnej o nr 220/1082 w miejscowości Orłów o następujących parametrach: - długość – 4,125 km - szerokość – 3,5 mb - pobocza gruntowe obustronne szerokości 0,5 mb Prace będą polegały na uzupełnieniu braków w nawierzchni (koleiny, ubytki punktowe) poprzez nawiezienie, rozplantowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego 0/31,5. Założono następujące prace: - uzupełnienie kolein szer. 20 cm na gł. 20cm; - uzupełnienie ubytków nawierzchni w ilości 10 lub 20% wielkości powierzchni na gł. 10 lub 20 cm; - ścinkę poboczy na całej długości drogi na szer. 0,5mb. b) Część II – remont drogi leśnej o nr 220/792 w miejscowości Orłów o następujących parametrach: - długość – 2,432 km - szerokość – 3,5 mb - pobocza gruntowe obustronne szerokości 0,5 mb Prace będą polegały na uzupełnieniu braków w nawierzchni (koleiny, ubytki punktowe) poprzez nawiezienie, rozplantowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego 0/31,5. Założono następujące prace: - uzupełnienie kolein szer. 20 cm na gł. 20cm; - uzupełnienie ubytków nawierzchni w ilości 10 lub 20% wielkości powierzchni na gł. 10 lub 20 cm; - ścinkę poboczy na całej długości drogi na szer. 0,5mb. c) Część III – remont drogi leśnej o nr 220/595 w miejscowości Siennica o następujących parametrach: - długość – 2,810 km - szerokość – 3,5 mb - pobocza gruntowe obustronne szerokości 0,5 mb Prace będą polegały na uzupełnieniu braków w nawierzchni (koleiny, ubytki punktowe) poprzez nawiezienie, rozplantowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego 0/31,5. Założono następujące prace: - uzupełnienie kolein szer. 20 cm na gł. 20cm; - uzupełnienie ubytków nawierzchni w ilości 10 lub 20% wielkości powierzchni na gł. 10 lub 20 cm; - ścinkę poboczy na całej długości drogi na szer. 0,5mb. Reszta szczegółów dotycząca zakresu robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania została opisana w dokumentacji technicznej będących załącznikami do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla części I : 1.000 zł - dla części II : 800 zł - dla części III: 600 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 229 ze zm. ). 3. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w banku BGŻ BNP Paribas o/Chełm 90 2030 0045 1110 0000 0062 3650. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienia) wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ponadto Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp). 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów na potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2 nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.3 sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności, natomiast uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z warunkami dotyczącymi osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach