Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych i pracowni informatycznej, w ramach projektu pn. „Dobry START na rynku pracy”

Zespół Szkół im. Gen. F. Kamińskiego w Adamowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-412 Adamów, ul. Cmentarna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 553 169 , fax. 25 b7553169
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Gen. F. Kamińskiego w Adamowie
    ul. Cmentarna 6
    21-412 Adamów, woj. lubelskie
    tel. 257 553 169, fax. 25 b7553169
    REGON: 71158572800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zswadamowie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych i pracowni informatycznej, w ramach projektu pn. „Dobry START na rynku pracy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych i pracowni informatycznej, w ramach projektu pn. „Dobry START na rynku pracy”, z podziałem na następujące części: Część 1: Doposażenie pracowni fryzjerskiej w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 (załącznik nr 1A do SIWZ). Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV: 39151000-5 - Meble różne 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła 39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie 39712210-1 - Suszarki do włosów 33711620-9 – Grzebienie 33711600-3 – Preparaty i artykuły do włosów 39330000-4 – Urządzenia dezynfekujące 39299399-7 – Lustra szklane Część 2: Doposażenie pracowni kucharskiej w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 (załącznik nr 1B do SIWZ). Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV: 39151200-7 – Stoły robocze 39711361-7 – Kuchenki elektryczne 39151000-5 - Meble różne 39711100-0 – Chłodziarki i zamrażarki 39221180-2 – Naczynia do gotowania 42215100-7 – Maszyny do krojenia żywności 39711211-1 – Miksery kuchenne 39220000-0 -Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39221000-7 – Sprzęt kuchenny 39221100-8 – Zastawa kuchenna 39221200-9 – Zastawa stołowa 39513100-2 – Obrusy 39715100-8 – Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe Część 3: Doposażenie pracowni informatycznej w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 (załącznik nr 1C do SIWZ). Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV: 39112000-0 – Krzesła 39113100-8 – Fotele 30231300-0 – Monitory ekranowe 30231320-6 – Monitory dotykowe 32322000-6 – Urządzenia multimedialne 32342300-5 – Mikrofony i zestawy głośnikowe 30200000-1 – Urządzenia komputerowe 30213100-6 – Komputery przenośne 38634000-8 – Mikroskopy optyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach Nr 1A – 1C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach