Przetargi.pl
REMONT DRÓG GMINNYCH RELACJI STRZESZOWICE-CHUDZOWICE-DĘBINKA

Wójt Gminy Trzebiel ogłasza przetarg

  • Adres: 68-212 Trzebiel, ul. Żarska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 755 133 , fax. 683 755 263
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Trzebiel
    ul. Żarska 41
    68-212 Trzebiel, woj. lubuskie
    tel. 683 755 133, fax. 683 755 263
    REGON: 54485200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebiel.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DRÓG GMINNYCH RELACJI STRZESZOWICE-CHUDZOWICE-DĘBINKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) polegające na remoncie nawierzchni dróg gminnych nr 006509F i nr 006512F relacji Strzeszowice Chudzowice Dębinka łączących drogę krajową DK12 z drogą powiatową Nr 1095F zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zamówienie obejmuje remont dwóch odcinków dróg gminnych o długości odpowiednio 1630mb i 2516mb w zakresie istniejących nawierzchni drogowych (bitumiczna i brukowcowa - kamienna) a w szczególności - istniejące: jezdnie dróg, zjazdy indywidualne, chodniki i opaski nawierzchni, zatokę autobusową oraz pobocza oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 20.11.2019 r. do godz.12:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium przez cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Trzebielu nr 05 9672 0008 0000 0387 2000 0004 z dopiskiem „wadium – przetarg na remont dróg gminnych relacji Strzeszowice-Chudzowice-Dębinka”. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej zamawiający uzna za skuteczne, gdy zamawiający otrzyma potwierdzenie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium należy załączyć do oferty. 6. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 w sekretariacie zamawiającego w terminie do 04.04.2017r. do godz. 12:00, a do oferty załącza kserokopię. 7. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informa-cji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (protokół otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach