Przetargi.pl
Remont dróg gminnych: Podborze-Kwatery nr dr. 103578 od km 0+600 do km 0+800, Dulcza Wielka-Bielizny-Janowiec nr dr. 103562 od km 1+900 do km 2+510 , Dulcza Mała-Las nr dr.103554 od km 0+000 do km 0+432

Gmina Radomyśl Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-310 Radomyśl Wielki, Rynek 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl Wielki
    Rynek 32 32
    39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych: Podborze-Kwatery nr dr. 103578 od km 0+600 do km 0+800, Dulcza Wielka-Bielizny-Janowiec nr dr. 103562 od km 1+900 do km 2+510 , Dulcza Mała-Las nr dr.103554 od km 0+000 do km 0+432
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dróg gminnych: Podborze-Kwatery nr dr. 103578 od km 0+600 do km 0+800, Dulcza Wielka-Bielizny-Janowiec nr dr. 103562 od km 1+900 do km 2+510 , Dulcza Mała-Las nr dr.103554 od km 0+000 do km 0+432 w zakresie: a/ roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych b/ podbudowa - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie - 4358,0 m2 c/ wyrównanie istniejących nawierzchni asfaltowych betonem asfaltowym warstwą średniej grubości 2 cm oraz wykonanie nawierzchni (warstwy ścieralnej) z betonu asfaltowego BA 0/12,8 dla ruchu KR1 o grubości 4 cm (po zagęszczeniu) - 4658,0 m2 d/ utwardzenie poboczy W/w zakres będzie realizowany w następujących miejscowościach: Dulcza Mała, Dulcza Wielka - Bielizny, Podborze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.500 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy : 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Pzp 2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej ) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Dysponują potencjałem technicznym - min.: - rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy - walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg - walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg - walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki - szczotka mechaniczna - skrapiarka do bitumu 4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót: wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako główny wykonawca lub członek konsorcjum min: dwóch kontraktów o zakresie rzeczowym 5000 m2 odnów lub modernizacji nawierzchni zrealizowanych w technologii betonów asfaltowych (każdy) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). Jeżeli kontrakt był wykonywany w ramach konsorcjum w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy zakres robót wykonanych przez członka konsorcjum będzie odpowiadać w/w zakresowi rzeczowemu. 5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 48 miesięcy 6) Dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych: - kruszyw - betonów konstrukcyjnych, - betonów asfaltowych - innych wymaganych w SST 7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5)Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) 8)Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9) Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt.5.1.6 SIWZ. 10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach