Powiat Jasielski ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
ul. Rynek 18 18
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
REGON: 37044025800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych - pawilony 1,2,7,8 w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno - ściekowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych - pawilony 1,2,7,8 w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodnPrzedmiot zamówienia obejmuje m in. - balustrady schodowe i uchwyty dla niepełnosprawnych, - instalacja SAP i przyzywowa, - instalacje elektryczne - montaż osprzętu, - instalacje wod - kan - montaż osprzętu, - schody zewnętrzne, - chodniki, - instalacja odgromowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) i warunki zawarte w SIWZ a w szczególności wykażą, że: w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownik budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym - zał. Nr 2, Formularz kosztorysu ofertowego, złożony na druku stanowiącym zał. Nr 7 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób wraz z odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada odpowiednie uprawnienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego - zał. nr 3 Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. protokół odbioru, referencje itp.) - zał. 4 Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia ulicznego przy drogach gminnych w miejscowości Radawa, Szówsko, Manasterz i Piwoda
Dodano: 2016-07-25 - Budowa oświetlenia boiska sportowego i ulicznego przy drogach na terenie Gminy Rakszawa
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana instalacji ogrzewania rynien w DS. Pingwin DS. Nestor Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-07 - Termomodernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Miasta Dębica - etap II - wymiana opraw i źródeł światła na energooszczędne w Szkole Podstawowej nr 9 i nr 12 w Dębicy.
Dodano: 2016-05-18 - Zawarcie umowy ramowej obejmującej wykonywanie instalacji elektrycznych, sieci kablowych, specjalistycznych robót elektrycznych i teletechnicznych na terenie województw: małopolskiego, podkarpackiego, śląskiego, dolnośląskiego, świętokrzyskiego, opolskiego, lubelskiego i lubuskiego
Dodano: 2016-04-29 - Budowa oświetlenia przy drodze gminnej nr 111853 R w miejscowości Radawa
Dodano: 2016-04-29 - Prace remontowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie obejmująca wymianę i rozdział instalacji komputerowej i elektrycznej, wymianę stolarki drzwiowej oraz odnowienie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych
Dodano: 2016-04-14 - Oświetlenie uliczne dróg gminnych w miejscowościach: Błędowa Zgłobieńska, Bratkowice, Dąbrowa, Woliczka
Dodano: 2016-02-16 - Wykonanie instalacji elektrycznych budynku pałacu i pawilonu Zespołu Szkół w Tyczynie
Dodano: 2016-02-15 - Rozbudowa systemu monitoringu TV w DS. Ikar
Dodano: 2015-11-12