Przetargi.pl
Remont dróg dojazdowych przy ul. Ludowej pomiędzy blokami ul. Ludowa 1 i ul. Ludowa 3 w Pabianicach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg dojazdowych przy ul. Ludowej pomiędzy blokami ul. Ludowa 1 i ul. Ludowa 3 w Pabianicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac remontowych dróg dojazdowych na przedmiotowym terenie obejmować będzie rozbiórkę starej nawierzchni dróg oraz wykonanie nowej konstrukcji dojazdów o szerokości 5 m, pochyleniu podłużnym zgodnym z obowiązującymi warunkami technicznymi zabezpieczającym skuteczne odprowadzenie wód opadowych. Wykonanie powyższych prac wymaga również za-stosowania spadków poprzecznych – 2% jednostronnie odprowadzających wodę w kierunku terenów trawiastych (spadek jednostronny od strony mokrej wymuszony poprzez obsadzenie obniżonego krawężnika oraz wyniesienie od strony suchej krawężnika na wysokość 5 cm ponad powierzchnię). Zakres wykonywanych prac: 1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm o łącznej powierzchni 400 m2. 2. Rozbiórka podbudowy tłuczniowej gr 15 cm o łącznej powierzchni 400 m2. 3. Rozbiórka krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm o łącznej długości 20 mb. 4. Rozbiórka obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm o łącznej długości 199 mb. 5. Korytowanie na głębokość konstrukcji śr. 0,15m o łącznej powierzchni 400 m2. 6. Korytowanie na głębokość konstrukcji śr. 0,35m o łącznej powierzchni 283 m2. 7. Wyrównanie podłoża o łącznej powierzchni 683 m2. 8. Wykonanie warstwy stabilizacji cementem C 1,5/2 gr. 15cm o łącznej powierzchni 683 m2. 9. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem o łącznej długości 288 mb. 10. Ułożenie warstwy podbudowy z kamienia łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm o łącznej powierzchni 683 m2. 11. Ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4cm o łącznej powierzchni 683 m2. 12. Ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm o łącznej powierzchni 683 m2. 13. Plantowanie terenu o łącznej powierzchni 300 m2. UWAGI  Część terenu objętego ww. robotami stanowi zjazd z drogi publicznej. W związku z tym faktem Wykonawca będzie zobligowany do uzyskania na swój koszt zgody na zajęcie tego pasa od zarządcy drogi (Wykonawca poniesie opłatę za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek).  Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego.  Wykonawca odpowiednio zabezpieczy miejsce prowadzenia robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyska wszystkie niezbędne informacje o istniejącym uzbrojeniu na przedmiotowym terenie przeznaczonym do remontu od zarządcy tego terenu oraz gestorów sieci.  Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt dokona wywózki uzyskanych w toku prowadzonych prac materiałów porozbiórkowych, tj. starych obrzeży, krawężników, nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy tłuczniowej itp.  Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót zdefiniowany w projekcie. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi.  Wskazane jest aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie.  Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu umowy Termin wykonania zamówienia – do dnia 15.12.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz cenowy; oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego u zamawiającego; pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument), na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega - jeżeli dotyczy. Przekazywane po otwarciu ofert - informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z innymi uczestnikami postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach