Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
- Data zamieszczenia: 2019-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Warzywna 6
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
REGON: 47001384300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg dojazdowych przy ul. Ludowej pomiędzy blokami ul. Ludowa 1 i ul. Ludowa 3 oraz remont zjazdu z ulicy Wileńskiej do budynku przy ul. Wileńskiej 45 w Pabianicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Dotyczy remontu dróg dojazdowych przy ul. Ludowej pomiędzy blokami mieszkaniowymi 1, 3, 4-8, 8a w Pabianicach (teren pomiędzy ulicami Ludową i Wiejską) Zakres prac remontowych dróg dojazdowych na przedmiotowym terenie obejmować będzie rozbiórkę starej nawierzchni dróg oraz wykonanie nowej konstrukcji dojazdów o szerokości 5 m, pochyleniu podłużnym zgodnym z obowiązującymi warunkami technicznymi zabezpieczającym skuteczne odprowadzenie wód opadowych. Wykonanie powyższych prac wymaga również za-stosowania spadków poprzecznych – 2% jednostronnie odprowadzających wodę w kierunku terenów trawiastych (spadek jednostronny od strony mokrej wymuszony poprzez obsadzenie obniżonego krawężnika oraz wyniesienie od strony suchej krawężnika na wysokość 5 cm ponad powierzchnię). Zakres wykonywanych prac: 1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm o łącznej powierzchni 400 m2. 2. Rozbiórka podbudowy tłuczniowej gr 15 cm o łącznej powierzchni 400 m2. 3. Rozbiórka krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm o łącznej długości 20 mb. 4. Rozbiórka obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm o łącznej długości 199 mb. 5. Korytowanie na głębokość konstrukcji śr. 0,15m o łącznej powierzchni 400 m2. 6. Korytowanie na głębokość konstrukcji śr. 0,35m o łącznej powierzchni 283 m2. 7. Wyrównanie podłoża o łącznej powierzchni 683 m2. 8. Wykonanie warstwy stabilizacji cementem C 1,5/2 gr. 15cm o łącznej powierzchni 683 m2. 9. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem o łącznej długości 288 mb. 10. Ułożenie warstwy podbudowy z kamienia łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm o łącznej powierzchni 683 m2. 11. Ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4cm o łącznej powierzchni 683 m2. 12. Ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm o łącznej powierzchni 683 m2. 13. Plantowanie terenu o łącznej powierzchni 300 m2. UWAGI Część terenu objętego ww. robotami stanowi zjazd z drogi publicznej. W związku z tym faktem Wykonawca będzie zobligowany do uzyskania na swój koszt zgody na zajęcie tego pasa od zarządcy drogi (Wykonawca poniesie opłatę za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek). Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego. Wykonawca odpowiednio zabezpieczy miejsce prowadzenia robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyska wszystkie niezbędne informacje o istniejącym uzbrojeniu na przedmiotowym terenie przeznaczonym do remontu od zarządcy tego terenu oraz gestorów sieci. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt dokona wywózki uzyskanych w toku prowadzonych prac materiałów porozbiórkowych, tj. starych obrzeży, krawężników, nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy tłuczniowej itp. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót zdefiniowany w projekcie. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. Wskazane jest aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu umowy Termin wykonania zamówienia – do dnia 15.12.2019 r. II. Dotyczy remontu zjazdu z ulicy Wileńskiej do bloku przy ul. Wileńskiej nr 45 w Pabianicach Zakres robót brukarskich obejmować będzie wymianę konstrukcji nawierzchni z trylinki na kostkę betonową wraz z wymianą nawierzchni chodnika i krawężników betonowych. Zakres wykonywanych prac: 1. Rozebranie nawierzchni zjazdu z trylinki – 21,84 m2 2. Rozebranie krawężników betonowych – 7,7 mb 3. Rozebranie nawierzchni chodnika – 19,55 m2 4. Wykorytowanie pod konstrukcję nawierzchni zjazdu na gł. średnio 0,25m – 3,85 m3 5. Wyrównanie podłoża – 30,31 m2 6. Ułożenie warstwy gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa, gr. 10cm – 30,31 m2 7. Ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem – 7,7 mb 8. Ułożenie obrzeży betonowych o wym. 8x30x100cm – 17,7 mb 9. Ułożenie warstwy stabilizacji betonowej – 30,31 m2 10. Ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0-31mm gr. 20 cm – 30,31 m2 11. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – 30,31 m2 12. Ułożenie chodnika z płyt betonowych – 8,0 m2 UWAGI Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego. Wykonawca odpowiednio zabezpieczy miejsce prowadzenia robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyska wszystkie niezbędne informacje o istniejącym uzbrojeniu na przedmiotowym terenie przeznaczonym do remontu od zarządcy tego terenu oraz gestorów sieci. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt dokona wywózki materiałów porozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót zdefiniowany w projekcie. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. Wskazane jest aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu umowy. Termin wykonania zamówienia – do dnia 15.12.2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz cenowy; oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego u zamawiającego; pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument), na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega - jeżeli dotyczy. Przekazywane po otwarciu ofert - informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z innymi uczestnikami postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ogrodzona - Lesiopole”
Dodano: 2024-04-10 - "Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Piotrkowskiego" - w m. Tomawa, Gościmowice II, Gorzkowice
Dodano: 2024-04-04 - Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: „Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych na zadanie inwestycyjne – Pierścień Księżnej Salomei”
Dodano: 2024-04-02 - „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rybie oraz remont drogi w Łękach Kościelnych”
Dodano: 2024-03-18 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa drogi w miejscowości Jadwichna – odcinek I
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa ul. Wąwozowej w Rzgowie
Dodano: 2024-03-05 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu przy budynku świetlicy na działce nr ewid. 213/3 w miejscowości Stara Gadka, przy ul. Czartoryskiego 2, gm. Rzgów
Dodano: 2024-03-05 - „Modernizacja dróg na terenie miejscowości Trzepnica Kolonia”
Dodano: 2024-02-29 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn
Dodano: 2024-02-06