Przetargi.pl
Remont Domu Ludowego na filię Gminnego Ośrodka Kultury w Trzcianie oraz urządzenie ogólnodostępnych placów zabaw w miejscowości Czermin i Otałęż

Urząd Gminy Czermin ogłasza przetarg

  • Adres: 39-304 Czermin,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7741922 , fax. 017 7741921
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czermin
    39-304 Czermin, woj. podkarpackie
    tel. 017 7741922, fax. 017 7741921
    REGON: 00053603100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Domu Ludowego na filię Gminnego Ośrodka Kultury w Trzcianie oraz urządzenie ogólnodostępnych placów zabaw w miejscowości Czermin i Otałęż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest remont części istniejącego budynku Domu Ludowego pod potrzeby filii Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu . Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 540 w Trzcianie . Roboty remontowe obejmować będą ; - wewnątrz budynku - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrzne i zewnętrznej , remont sanitariatów - przystosowanie dla niepełnosprawnych, remont instalacji wodno-kanalizacyjnej, remont instalacji elektrycznej, remont dachu - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, remont posadzek wraz ze wszystkimi warstwami, , tynkowanie i malowanie pomieszczeń , remont sufitów podwieszanych , wykonanie ścianek działowych , - zewnątrz budynku - docieplenie budynku 12 cm , remont zadaszenia na wejściem, remont schodów zewnętrznych ( 2szt) , wykonanie podjazdu niepełnosprawnych , remont dojść i dróg przed remontowaną częścią. 2.Urządzenie ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci w Czerminie. Inwestycja ta zlokalizowana jest na działce nr 1115 w Czerminie w bezpośrednim sąsiedztwie Szkoły Podstawowej w Czerminie. Roboty obejmować będą ; zainstalowanie elementów zabawowych , wykonanie ławek, nasadzenie zieleni, wykonanie alejek spacerowych wewnątrz placu , urządzenie letniego amfiteatru oraz ogrodzenie placu. 1. Urządzenie ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci w Otałęży. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 797 w bezpośrednim sąsiedztwie Szkoły podstawowej w Otałęży . Roboty obejmować będą ; zainstalowanie elementów zabawowych , wykonanie ławek, nasadzenie zieleni, wykonanie alejek spacerowych wewnątrz placu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości 17.000,00 zł. (słownie siedemnaście tysięcy złotych 00 100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego BS O-Czermin 55 9183 1028 2005 5000 5063 0002 - kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty . Za wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uznaje fakt wpływu środków na wyżej podany rachunek przed upływem terminu składania ofert podanego w specyfikacji. W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w pkt 2,3,4,5 oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Czerminie pokój nr 10, natomiast kopie załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe .Zamawiający wykazania osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót z uprawnieniami w branży konstrukcyjno-budowlanej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia . Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: - wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu . a) oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2 w przypadku podmiotów występujących wspólnie , dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy c) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokumenty te składają wszyscy Wykonawcy d) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dane na temat kierownika budowy wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającym przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa, wg załącznika nr 3 w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. e) kserokopię dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/ug_czermin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach