Przetargi.pl
Remont Domu Kultury w Łowinku

Gmina Pruszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-120 Pruszcz, ul. Główna 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5628655 , fax. 052 5628662
  • Data zamieszczenia: 2011-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
    ul. Główna 33 33
    86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5628655, fax. 052 5628662
    REGON: 09235105000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksirpruszcz.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Domu Kultury w Łowinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont Domu Kultury w Łowinku Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Remont toalet 2. Wykonanie poszycia dachu 3. Wymiana okien 4. Roboty wykończeniowe ad. 1 remont toalet Projektuje się wykonanie remontu istniejących toalet poprzez wyburzenie ścianek działowych oraz zaprojektowanie w tym miejscu wc męskiego, wc damskiego, oraz wc dla personelu (dla obsług baru). WC męskie (pom. 1/13) i damskie (pom. 1/14) służyć będą do obsługi istniejącej sali wiejskiej, wykorzystywanej m.in. celem obsługi zebrań wiejskich.Bar w Domu Kultury obsługuje jednoosobowy personel, w godzinach 17.00 - 21.00 (pół etatu). Remont obejmuje wymurowanie nowych ścianek działowych gr. 12cm z bloczków gazobetonowych, murowanych do wysokości stropu na zaprawie cementowo-wapiennej. Dodatkowo projektuje się wykonanie przekuć w istniejących ścianach działowych i nośnych celem wykonania otworów drzwiowych zgodnych z Warunkami Technicznymi. Posadzki w pomieszczeniach wc zaprojektowano z płytek ceramicznych, ściany do wysokości 2,1m licowane także płytkami ceramicznymi, powyżej projektuje się wymalowanie ścian farbami lateksowymi (zmywalnymi) do poziomu sufitu. Na suficie należy wykonać dwukrotne malowanie farbą emulsyjną białą. Wentylacja pomieszczeń za pomocą wyciągów mechanicznych (w pom. 1/14, 1/21 wydajności wentylatora min. 50m3/h, w pomieszczeniu 1/13 - 100m3/h) zintegrowanych z oświetleniem. We wszystkich drzwiach łazienkowych należy zamontować kratki nawiewne. ad. 2 wykonanie poszycia dachu Projektuje się wykonanie poszycia dachu z płyty PSK EPS -70 gr. 100mm, na której należy wykonać właściwe poszycie z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia. Celem przymocowania płyty PSK do podłoża należy zastosować na podłoże lepik asfaltowy na gorąco (nie agresywny dla styropianu) lub klej, a następnie dociska płyty izolacyjne PSK. ad. 3 wymiana okien Z uwagi na znaczną degradację istniejących okien oraz ich znikomą termoizolacyjność projektuje się wymianę istniejącej stolarki okiennej (oraz głównych drzwi wejściowych) na stolarkę PCV (zgodnie z wykazem zamieszczonym w części graficznej opracowania). Dodatkowo projektuje się wymianę parapetów zewnętrznych (na blaszane) oraz wewnętrznych (na parapety PCV). W oknach projektuje się montowanie nawiewników higrosterowanych o wydajności jak na rysunku rzutu przyziemia. ad. 4 roboty wykończeniowe Na sali wiejskiej oraz w pomieszczeniu holu planuje się demontaż istniejącej boazerii, a w jej miejsce wykonanie gładzi gipsowej, oraz pomalowanie pomieszczeń. Ściany należy pomalować farbami zmywalnymi (np. farbami lateksowymi) natomiast sufity farbami emulsyjnymi. Kolorystyka wg uznania Inwestora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa remontu, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załączniki do niniejszego opisu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15. Wymagania dotyczące wniesienia wadium - Zamawiający wymaga złożenia wadium. 1) Kwota wadium wynosi: 3.000,00 zł. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniędzy; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; Gwarancjach bankowych; Gwarancjach ubezpieczeniowych; Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Gwarancje i poręczenia winny zostać złożone zamawiającemu wyłącznie w formie dokumentu oryginalnego. 4) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Spółdzielczy w Pruszczu 77 8170 0008 0000 0648 2000 0010 z dopiskiem, jakiego postępowania dotyczy, w terminie do dnia 12.08.2011r. do godz.9:30, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium oryginał poświadczenia jego uregulowania dołącza do oferty. 7) Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 8) Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pruszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach