Przetargi.pl
Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyrzecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany pokrycia dachowego oraz naprawa i konserwacja konstrukcji dachowej i stropu na budynku mieszkalnym przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu (dz. nr 370/8, 385). 2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem wykonanie remontu dachu i wymiany stropu poddasza w następującej kolejności dla budynku mieszkalnego: Prace demontażowe:  rozbiórka pokrycia dachu wykonanego z dachówki karpiówki,  rozebranie elementów więźby dachowej – ołacenia dachu,  rozebranie rynien z blachy,  rozebranie rur spustowych z blachy,  rozebranie obróbek okapów, kołnierzy, gzymsów itp.,  demontaż wyłazu na dach,  demontaż przepierzeń (ścianek drewnianych),  rozebranie poszycia z desek podłogi poddasza,  usunięcie wypełnienia z polepy glinianej i gruzu przestrzeni międzybelkowej stropu,  demontaż podsufitki stropu drewnianego,  demontaż belek stropowych,  rozebranie kominów i przewodów wentylacyjnych do poziomu stropu. Roboty naprawcze i montażowe:  wymiana elementów konstrukcyjnych dachu nie nadających się do dalszego użytkowania po zdjęciu pokrycia dachu,  wniesienie nowych kominów i przewodów wentylacyjnych z cegły pełnej klasy min. 200,  wzmocnienie elementów konstrukcyjnych dachu-krokwi zwykłych, na których stwierdzi się (po zdjęciu dachówki) wystąpienie uszkodzeń spowodowanych korozją biologiczną,  osadzenie nowego wyłazu dachowego,  wykonanie impregnacji biologicznej i przeciwpożarowej,  ułożenie membrany dachowej układanej na krokwiach,  ołacenie połaci dachowej łatami 40x60 mm o rozstawie ponad 24 cm z tarcicy nasyconej,  pokrycie dachu dachówką – karpiówką ceramiczną – metoda w koronkę,  obróbki przy szer. w rozwinięciu do 25 cm – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65mm,  obróbki przy szer. w rozwinięciu ponad 25 cm – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65mm,  rynny dachowe – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65 mm,  rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65 mm,  wymiana belek stropowych wiązarów o wymiarach jak w istniejących,  wykonanie nowej podbitki stropu z płyt gipsowo-kartonowych naruszcie metalowym wraz z paroizolacją,  wykonanie docieplenia stropu wełną mineralną gr. 25 cm,  wykonanie nowej posadzki poddasza z płyty OSB gr. 22 mm,  wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarami. Charakterystyczne parametry techniczne:  powierzchnia pokrycia dachowego o łącznej powierzchni krycia 202,47 m2,  powierzchnia naprawy i konserwacji zabezpieczająca konstrukcji drewnianej dachu o powierzchni rzutu poziomego 153,18 m2,  rynny łączna długość 35,42 mb,  rynny spustowe długość 24,0 mb. 3. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty związane z wejściem z robotami w pas drogowy oraz opracowanie zabezpieczenia robót/ czasową organizację ruchu wraz z uzyskaniem jej zatwierdzenia, koszty transportu materiałów i urobku oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. 5. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Atelier Architektury Paweł Potok z siedzibą w Świebodzinie. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający do niniejszej specyfikacji załączył przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych Wykonawców przy sporządzeniu oferty cenowej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wymienione w pkt. 3 ust. 2 SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby wskazane niżej osoby, realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: pracownicy fizyczni wykonujący czynności wymienione w pkt. 3 ust. 2 SIWZ, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) SIWZ dotyczące tych podmiotów. 6.5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach