Przetargi.pl
Remont dachu wraz ze zmianą konstrukcji nośnej nad sala główną budynku Jutrzenki przy ul. Spiżowej 4 w Bieruniu

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu wraz ze zmianą konstrukcji nośnej nad sala główną budynku Jutrzenki przy ul. Spiżowej 4 w Bieruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu (ok. 377 m2 powierzchni dachu) wraz ze zmianą konstrukcji nośnej nad salą główną budynku Jutrzenki w Bieruniu przy ul. Spiżowej 4 . Zamawiający dla przedmiotowego remontu posiada pozwolenie na budowę. Budynek usytuowany jest w obrębie starówki rynku, charakteryzującej się wąskimi ulicami bocznymi. A. Zakres rzeczowy zamówienia określono w przedmiarze robót i obejmuje w szczególności : 1) demontaż oświetlenia i instalacji związanych z konstrukcją dachu, 2) demontaż przewodów wentylacji, 3) demontaż sufitu podwieszonego , pomostów komunikacyjnych nad salą główną, 4) demontaż ściany działowej między przestrzenią nadscenia a poddaszem nad salą główną, 5) rozbiórkę pokrycia z papy, rynien i rur spustowych, 6) rozbiórkę konstrukcji dachu, 7) rozbiórkę ściany pulpitowej ( elewacja południowa) do poziomu posadowienia konstrukcji, wraz z narożnikami ścian szczytowych i kominem, 8) wykonanie wieńca żelbetowego 25 x 25 cm 9) wykonanie rdzeni żelbetowych, 10) wykonanie więźby dachowej drewnianej, 11) deskowanie dachu płyta OSB , 12) Ocieplenie dachu wełną mineralną gr. 15 cm 13) pokrycie dachu blachą miedzianą gr. 0,57 mm, 14) montaż obróbek blacharskich z blachy miedzianej gr 0,7 mm, 15) montaż rynien fi 150 mm i rur spustowych fi 120 mm z PCV mocowanych do haków z blachy miedzianej, 16) montaż drzwi stalowych o odporności EI30z wypełnieniem ze styropianu lub wełny mineralnej, 17) docieplenie ściany zewnętrznej południowej oraz ściany szczytowej wschodniej styropianem gr. 15 cm, 18) renowacja gzymsu i cokołu, 19) montaż wentylacji nawiewnej, 20) wymianę wentylatorów dachowych, 21) wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej, 22) montaż elementów wyposażenia m.in. kurtyna. B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1) Rusztowanie na całej powierzchni sali głównej. 2) Zabezpieczenie budynku przed wpływem czynników atmosferycznych na okres od demontażu istniejącego pokrycia do wykonania nowego. 3) Zabezpieczenie przewodów instalacji elektrycznych i niskoprądowych w korytach kablowych przebiegających przez poddasze. 4) Zabezpieczenie zbiornika wyrównawczego i przewodów instalacji CO w nadsceniu. 5) Zabezpieczenie elementów wystroju wnętrz w szczególności oświetlenie (kinkiety), nagłośnienie, klimatyzatory, drewniane i mosiężne elementy wykończenia wnętrz . 6) Zabezpieczenie posadzki parteru przed uszkodzeniami. 7) Doprowadzenie terenu lub budynku z którego prowadzone będą roboty do stanu pierwotnego oraz naprawienie wszelkich powstałych w związku z prowadzonymi pracami uszkodzeń. 8) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), nie ujętych w przedmiarze robót. 9) Zajęcie pasa drogowego. C. Informacje uzupełniające W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów STWiORB . Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45261320-3 Kładzenie rynien 45262310-7 Zbrojenie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45331210-1 Instalowanie wentylacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452611005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 14 000,00 zł ( słownie: czternaścietysięcyzłotych 00/100) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP.271.66.2012 Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia pn. Remont dachu wraz ze zmianą konstrukcji nośnej nad salą główną budynku Jutrzenki przy ul. Spiżowej 4 w Bieruniu . Określenie - wniesienie wadium w pieniądzu - oznacza uznanie kwoty wadium ,wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego. Termin - wniesienie wadium w pieniądzu - oznacza uznanie kwoty wadium, wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Termin ważności wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz musi obejmować okres nie krótszy niż termin związania ofertą tj. nieprzerwanie obejmujący okres 30 dni włącznie z dniem wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z późniejszymi zmianami). Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp, zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach