Przetargi.pl
Remont dachu wraz ze zmianą konstrukcji nośnej nad główną salą budynku Jutrzenki przy ul. Spiżowej 4 w Bieruniu - dokumentacja projektowa

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu wraz ze zmianą konstrukcji nośnej nad główną salą budynku Jutrzenki przy ul. Spiżowej 4 w Bieruniu - dokumentacja projektowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej remontu ( zmiany konstrukcji ) dachu budynku Jutrzenki w Bieruniu przy ul. Spiżowej 4. Istniejący budynek posiada następujące parametry techniczne: - kubatura 4438,80 m? - powierzchnia zabudowy - 459,26 m? - powierzchnia użytkowa - 456,60 m2 W oparciu o posiadaną ekspertyzę techniczną więźby dachowej i ocenę stanu technicznego elementów konstrukcyjno-budowlanych budynku należy przewidzieć niezbędny do wykonania zakres robót. Roboty remontowe polegać będą w szczególności na: - rozebraniu pokrycia dachu, - rozbiórce konstrukcji dachu, - wykonaniu wieńca obwodowego na ścianach nośnych, - wykonaniu nowej konstrukcji dachu, - wykonaniu pokrycia dachu, - przerobieniu instalacji elektrycznej nad salą, - wykonaniu stropu podwieszonego. Wymagany zakres opracowania: 1) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2) podanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) wykonanie przedmiaru robót, 4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego, 5) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, zgód, zatwierdzeń, decyzji, pozwoleń, informacji, 6) sprawdzeń, zgłoszeń, uzgodnień rzeczoznawców niezbędnych do realizacji zadania, 7) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, w formie decyzji ostatecznej. Ponadto : 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej w języku polskim . 2. Wykonawca zobowiązany jest się zastosować w dokumentacji projektowej optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe. Przez optymalne należy rozumieć najlepsze z możliwych w danych warunkach, najlepiej dostosowane do konkretnych warunków. 3. Dokumentacja projektowa winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, spójna i skoordynowana we wszystkich specjalnościach wchodzących w jej skład, w tym w szczególności powinna: a) posiadać uzgodnienia międzybranżowe w metryce każdego rysunku, w postaci a. oryginalnych podpisów wszystkich projektantów obok nazwisk i numerów uprawnień projektowych, b) umożliwiać uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, c) umożliwiać przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, d) umożliwiać zrealizowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. 4. Dokumentacja projektowa winna zawierać spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet danego składnika tej dokumentacji. 5. W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 6. Dokumentacja projektowa winna przedstawiać rozwiązania szczegółowe w zakresie umożliwiającym realizację robót bez dodatkowych opracowań i uzupełnień. 7. Wykonawca zapewnia sprawdzenie dokumentacji projektowej stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń :ogólnobudowlane oraz elektryczne. 8. Informacje w zakresie technologii wykonania robót, rozwiązań technicznych, doboru materiałów i urządzeń, zawarte w dokumentacji projektowej powinny określać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawca odpowiada za zgodność przedmiaru robót z projektami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 10. Wszystkie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy badania, ekspertyzy i opinie wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego ryczałtowego. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną rozwiązań stosowanych w wykonanej przez siebie dokumentacji projektowej i ich pełną zgodność z przepisami prawa polskiego. 12. Wykonawca odpowiedzialny jest jak za własne działanie lub zaniechanie, za działanie i zaniechanie podwykonawców, za pomocą których wykonuje przedmiot umowy. 2. Przepisy Dokumentacja projektowo- kosztorysowa musi być opracowana zgodnie z: - Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.113.2010.759 z późniejszymi zmianami ), a w szczególności art.29 ust.3 Przedmiotu zamówienia nie wolno opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 202.2005.2072 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 130. 2004.1389), - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. 243.2010.1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z aktami wykonawczymi do tej Ustawy, a w szczególności: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 120. 2003.1126), - Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 92.2004.881) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, - Rozporządzeniem MSW i A z 05.98.1998 r. w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego stosowania wyrobów budowlanych (Dz.U. 107.1998.679 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 27.03.2003 r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. 80.2003.717 z poźn. zmianami), oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa (w tym: ochrony ppoż., bhp, ochrony środowiska), przepisami techniczno-budowlanymi , normami, katalogami, wytycznymi, instrukcjami. 3. Szczegółowe warunki wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej: 1) Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej. Wersję papierową należy wykonać w 5 egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać w 1 egz. Wersję elektroniczną należy wykonać w 2 kpl, z tym że kosztorys inwestorski należy dostarczyć na oddzielnym nośniku w wersji umożliwiającej przetwarzanie. 2) Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania, materiały należy konsultować z zamawiającym . 3) Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta. 4) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej obiektu przed złożeniem oferty. 5) Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych wariantowych. 7) Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 8) Do obowiązków wykonawcy, w ramach wykonania przedmiotu zamówienia, będzie też należał udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych w zakresie udzielania odpowiedzi na zapytania dot. rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej. 9) Projekt musi dostosować obiekt do aktualnych potrzeb użytkownika oraz być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie stosuje się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach