Przetargi.pl
REMONT DACHU WRAZ Z OBRÓBKAMI BLACHARSKIMI, RYNNAMI, RURAMI SPUSTOWYMI WRAZ Z REMONTEM ELEWACJI, BUDYNEK NR 15, 16, 35, 37 NA TERENIE KOMPLEKSU LOTNISKOWEGO W LATKOWIE

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2016-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU WRAZ Z OBRÓBKAMI BLACHARSKIMI, RYNNAMI, RURAMI SPUSTOWYMI WRAZ Z REMONTEM ELEWACJI, BUDYNEK NR 15, 16, 35, 37 NA TERENIE KOMPLEKSU LOTNISKOWEGO W LATKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: REMONT DACHU WRAZ Z OBRÓBKAMI BLACHARSKIMI, RYNNAMI, RURAMI SPUSTOWYMI WRAZ Z REMONTEM ELEWACJI, BUDYNEK NR 15, 16, 35, 37 NA TERENIE KOMPLEKSU LOTNISKOWEGO W LATKOWIE. 2. Celem zadania jest wykonanie m. innymi: 2.1. Wykonanie elewacji cienkowarstwowej z tynku mineralnego; 2.2. Wykonanie opaski betonowej; 2.3. Wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów z blachy ocynkowanej; 2.4. Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną; 2.5. Rozebranie ścianek z cegieł na zaprawie wapiennej okien z luksferów; 2.6. Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego; 2.7. Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia; 2.8. Wykucie z muru ościeżnic lub krat drzwiowych; 2.9. Bramy uchylne garażowe podnoszone mechanicznie, z drzwiami warsztatowymi; 2.10. Rozebranie rynny z blachy nie nadającej się do użytku; 2.11. Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewnych; 2.12. Zerwanie posadzki cementowej; 2.13. Posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej; 2.14. Okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej; 2.15. Wymiana elementów białych podłóg z desek podłogowych; 2.16. Transport gruzu z terenu rozbiórki; 2.17. Transport szkła z terenu rozbiórki; 2.18. Transport i utylizacja papy z terenu rozbiórki; 2.19. Demontaż instalacji elektrycznej i odgromowej; 2.20. Rury winidurowe o śr. do 28 mm układane na gotowych uchwytach; 2.21. Montaż gniazd, przycisku P/Poż, odgałęźników bryzgoszczelnych; 2.22. Montaż rozdzielni głównej IP65 kompletnej z wyłącznikiem P/Poż. i transformatorem; 2.23. Montaż opraw świetlówkowych; 2.24. Montaż instalacji odgromowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz projekt umowy. 4. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych) do wymienionych w przedmiarach robót i ST. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia będzie ustalona na podstawie złożonej przez niego oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości: część nr 1 - 1 700,00 zł. (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych), część nr 2 - 1 900,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych), część nr 3 - 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych), część nr 4 - 1 100,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sto złotych). 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania P/27/IW/16, część nr 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w Kancelarii Jawnej 12 WOG, bud. nr 97, pokój nr 11, w godz. od 700 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 3, wadium dostarczyć w odrębnej kopercie niż oferta. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty. 5. Wadium wniesione w inne formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje) musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą i powinno zawierać następujące elementy: 6.1. bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego, 6.2. informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 6.3. wskazanie sumy gwarancyjnej, 6.4. wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 6.5. wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6.6. określenie terminu ważności gwarancji. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (Poręczenia ), muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 7.1. wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) dokonuje poręczenia, 7.2. precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 7.3. kwoty, do wysokości której bank - poręczyciel lub podmioty o których mowa art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) będą zobowiązane, 7.4. wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy. 10. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach