Przetargi.pl
Remont dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 46 przy ul. Ścinawskiej 21 we Wrocławiu

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    ul. Januszowicka 15A 15A
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 46 przy ul. Ścinawskiej 21 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje remont połaci dachowej sali gimnastycznej wraz z wewnętrznym korytem odwadniającym w tym m.in.: 1. roboty rozbiórkowe i demontażowe 2. wykonanie warstwy wyrównującej, paroizolacji, izolacji termicznej i dwuwarstwowego pokrycia z papy termozgrzewalnej, nierozprzestrzeniającego ognia (atest z kwalifikacją NRO), z systemowymi kominkami wentylacyjnymi i obróbkami blacharskimi z blachy cynkowo-tytanowej 3. montaż wpustów dachowych, ogrzewanych elektrycznie wraz z zasilaniem i sterowaniem oraz wymianą wewnętrznych, pionowych rur spustowych (z rewizją) 4. montaż wywietrzaków grawitacyjnych z przepustnicą i siłownikiem elektrycznym 5. wykonanie instalacji odgromowej na połaci dachowej 6. roboty wykończeniowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przedłużenie okresu gwarancyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach