Przetargi.pl
REMONT DACHU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWIE

Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-220 Byczyna, Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 413 41 50 , fax. 77 413 41 50
  • Data zamieszczenia: 2011-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie
    Rynek 1 1
    46-220 Byczyna, woj. opolskie
    tel. 77 413 41 50, fax. 77 413 41 50
    REGON: 53141299300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania Remont dachu w Publicznej Szkole Podstawowej w Kostowie. W zakres tych robót wchodzą w szczególności: - rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki o pow. 388,51 m2 - zerwanie starych łat; - wymiana części elementów konstrukcji dachowej; - przełożenie pokrycia z układanej podwójnie w koronkę karpiówki- pow. 388,51 m2 - naprawa kominów i i wymiana obróbek blacharskich. Roboty są przewidziane do realizacji w warunkach ograniczeń wynikających z faktu, iż obiekt będzie użytkowany w trakcie prowadzonej inwestycji. Należy wydzielić i zabezpieczyć strefy robót dla zapewnienia bezpieczeństwa osobom postronnym. Prace prowadzone na wysokości oraz ruch pieszy do użytkowanego budynku wymaga zabezpieczenia ruchu pieszego. Na budowie obejmującej budynek, należy wygrodzić strefę niebezpieczną prac na wysokości stałym ogrodzeniem z daszkami ochronnymi nad wejściami i ciągami pieszymi. Wykonać zadaszenie i obudowę przejść dla ruchu pieszego. Zastosować oznakowanie placu budowy z tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi z telefonami osób odpowiedzialnych i alarmowymi. Z uwagi na organizację robót w użytkowanym obiekcie, gdzie w szczególności przebywać będą dzieci, należy zapewnić przy organizacji robót stosowanie: - urządzeń zabezpieczających i ochronnych, zabezpieczenie przejść, - środków zabezpieczających pracowników, narzędzia i urządzenia ochronne, - organizacji robót zapewniającej bezpieczeństwo publiczne otoczeniu budynku objętego strefą robót, - wygrodzenia stanowiska robót z tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi, - bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą szybką ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń. Prace na dachu od strony wejścia do szkoły mogą być prowadzone tylko w dniach wolnych od zajęć szkolnych, a w dniach, w których odbywają się zajęcia - dopiero po godzinie 14.00. Stanowiska robót należy odgrodzić pełnymi przegrodami osłaniającymi i zamykanymi uniemożliwiającymi dostęp na stanowisko robót osobom korzystającym z pomieszczeń nie objętych remontem przez cały czas prowadzenia robót do ich zakończenia. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1) Dokumentacja fotograficzna - zał. Nr 9 do SIWZ, 2.2) Specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót budowlanych zał. Nr 10 do SIWZ 2.3) Przedmiar robót jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty - zał. Nr 11 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45261210-9 - Wymiana pokryć dachowych. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Proszę w wycenie oferty uwzględnić wyjaśnienia, które pojawiły się w trakcie poprzedniego postępowania: 1. Według opisu przedmiotu zamówienia oraz przedmiaru należy wykonać przełożenia pokrycia dachówki. Proszę o wyjaśnienie czy pokrycie dachu ma być wykonane z nowej, czy rozebranej dachówki? Odpowiedź: Z nowej. 2. Czy w ofercie należy wycenić kształtki ceramiczne np. dachówki krawędziowe itp.? Odpowiedź: Tak 3. Czy w opisie przedmiotu zamówienia widnieje zapis -wymiana części elementów konstrukcji dachowej, natomiast w przedmiarze brakuje pozycji dotyczących wymiany poszczególnych elementów więźby dachowej. Proszę o uzupełnienie przedmiaru o brakujące pozycje. Odpowiedź: Nie występuje. 4. W przedmiarze robót brakuje pozycji dotyczących ułożenia foli dachowej oraz przybicie kontr łat. Proszę o uzupełnienie przedmiaru robót. Odpowiedź: Proszę uwzględnić ułożenie folii oraz przybicie kontr łat. 5. Proszę o określenie, z jakiego rodzaju cegły mają być wymurowane kominy- zwykłej czy klinkierowej oraz jakiej zaprawy należy użyć do ich wymurowania - cementowo- wapiennej czy zaprawy do klinkieru? Odpowiedź: Cegły klinkierowej, zaprawy do klinkieru. 6. W przedmiarze brakuje pozycji dotyczących wywiezienia i utylizacji gruzu. Proszę o uzupełnienie przedmiaru. Odpowiedź: Uwzględnić wywiezienie gruzu. 7. Proszę o określenie parametrów papy termozgrzewalnej? Odpowiedź: Papa asfaltowa zgrzewalna wierzchniego krycia SBS na osnowie z włókniny poliestrowej. Zawartość asfaltu modyfikowanego elastomerem SBS min. 4000 g/m2, grubość 5,6 mm ? 2mm, max. siła rozciągania na pasku szer. 5 cm wzdłuż/poprzek min 1000/800 N.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach