Przetargi.pl
Remont dachu na budynku Folwarku w Żurawińcu

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7810400 , fax. 62 7810405
  • Data zamieszczenia: 2011-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7810400, fax. 62 7810405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na budynku Folwarku w Żurawińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku Folwarku we wsi Żurawiniec. Roboty budowlane obejmują: 1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej; 2) demontaż istniejących rynien; 3) demontaż istniejących rur spustowych; 4) rozebranie i utylizacja istniejącego pokrycia dachowego z papy; 5) rozebranie istniejących skorodowanych obróbek blacharskich; 6) rozebranie podsufitki z desek; 7) wymianę uszkodzonych elementów więźby dachowej; 8) naprawę uszkodzonego deskowania dachu; 9) pokrycie dachu papą termozgrzewalną (podkładowa + nawierzchniowa); 10) wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytano-cynkowej (pas nadrynnowy, opierzenia wiatrowe, opierzenia kominów); 11) wymianę desek czołowych; 12) montaż nowych rynien i rur spustowych; 13) wykonanie podbitki drewnianej o takim samym kształcie jak istniejąca; 14) ponowny montaż istniejącej instalacji odgromowej; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót oraz, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Oferty równoważne: Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Wymagania Zamawiającego odnośnie jakości i zastosowanych materiałów określa Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) która będzie podstawowym dokumentem przy odbiorze robót oraz ocenie czy proponowane materiały i urządzenia równoważne spełniają oczekiwania Zamawiającego. Zamawiający dopuści do stosowania tylko materiały i urządzenia o parametrach nie gorszych niż opisane w STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.baranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach