Przetargi.pl
Remont dachu Inspektoratu ZUS w Choszcznie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 4596207
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
    ul. Matejki 22 22
    70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 4596207
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu Inspektoratu ZUS w Choszcznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku biurowego ZUS w Choszcznie, polegający na: a) wykonaniu nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej, b) przebudowie świetlika dachu, c) odtworzeniu i zamontowaniu instalacji odgromowej, d) wykonaniu instalacji zasilającej siłowniki do otwierania i zamykania okien dachowych oraz żaluzji okiennych. Szczegółowy zakres robót przedstawia projekt techniczny wykonany przez firmę: Projektowanie i kosztorysowanie mgr inż. Małgorzata Łącka, 73-200 Choszczno, ul. Matejki 27. W skład dokumentacji projektowej wchodzi: a) projekt budowlany: - branża architektoniczno - budowlana, - branża elektryczna, b) przedmiar robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 22.06.2009r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ, c) wykonali należycie (zakończyli), w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, polegające na remoncie dachu, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto każda. Każda podana robota budowlana musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Wykazane roboty budowlane bez załączonych referencji, lub innych dokumentów stwierdzających należyte wykonanie zamówienia, nie będą przez Zamawiającego uwzględnione. d) dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, będącymi członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, lub złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) załączą dokumenty stwierdzające, że ww. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane, o których mowa w powyżej, oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej łącznie odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową, z minimalną sumą ubezpieczenia co najmniej 170.000,00 zł (sto siedemdziesiąt tysięcy zł), w tym odpowiedzialność za zdarzenie od sumy co najmniej 170.000,00 zł (sto siedemdziesiąt tysięcy zł), g) wniosą wadium w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych). Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wypełnione załączniki do SIWZ lub przepisane w niezmienionej treści i wypełnione, 3) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdza-jące odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoże-nie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych należycie (zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony na załączniku nr 3 do SIWZ, Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną wykażą, że wymagany warunek spełniają łącznie. b) dokumenty (np. referencje itp.) z których jednoznacznie wynika, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć z wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony na załączniku nr 4 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. d) aktualne dokumenty stwierdzające, że ww. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w zakresie o którym mowa powyżej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej łącznie odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową, z minimalną sumą ubezpieczenia co najmniej 170.000,00 zł (sto siedemdziesiąt tysięcy zł), w tym odpowiedzialność za zdarzenie od sumy co najmniej 170.000,00 zł (sto siedemdziesiąt tysięcy zł), Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy oprócz dokumentów wymienionych w SIWZ dostarczą także następujący dokument dodatkowy: a) kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną zawierający pełen zakres robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach