Przetargi.pl
Zadanie nr 14031 Szczecin 12 BZ kompleks 1871: Dostosowanie infrastruktury koszarowej dla potrzeb szeregowych zawodowych - budynki koszarowe 1-4; 6-8; 20-21; 30-35; 37; 38 - remont budynku nr 21.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 14031 Szczecin 12 BZ kompleks 1871: Dostosowanie infrastruktury koszarowej dla potrzeb szeregowych zawodowych - budynki koszarowe 1-4; 6-8; 20-21; 30-35; 37; 38 - remont budynku nr 21.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 21 - zadanie nr 14031 Szczecin 12 BZ kompleks 1871 polegające między innymi na wykonaniu: a) robót budowlanych (rozbiórkowych, ziemnych, konstrukcyjnych, murowych, robót żelbetowych i betonowych, wykończeniowych, malarskich, elewacyjnych, dachowych), b) Instalacji wodno - kanalizacyjnych (instalacja wodociągowa i sanitarna) c) Instalacji C.O. d) Instalacji wentylacji i klimatyzacji e) przyłączy sanitarnych (przyłącza: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, cieplnego) f) Instalacji elektrycznych g) Elektroenergetycznego zasilania n.n. - 0,4 kV (zasilanie n.n. - 0,4 kV podstawowe, zasilanie n.n. - 0,4 kV rezerwowe) h) Budowie instalacji teletechnicznych i) Instalacji Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu j) Oznakowania ppoż. i bhp. k) Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz badania kamerą termowizyjną po wykonaniu robót na podstawie dokumentacji Powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 06.156 poz 1118 z późniejszymi zmianami tekst jednolity obowiązuje z dniem 01.01.2009 r. - art. 5a); (art. 55a. Dz. u. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008 r. - obowiązuje z dniem 01.01.2009 r.) 2. Szacunkowa wartość zamówienia: 1.637.808,95 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452162006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 49.000,00 PLN. Zamawiający będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP oraz nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, US, KRUS. Ocena: Spełnia/Nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w ust. 1, zawierające treść jak w formularzu do oferty - Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie wymaganych usług, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek spełnia wykazanie osób z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - 1 osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - osoba która ukończyła kurs dla wykonawców systemów alarmowych klasy SA-4 - geodeta - 1 osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne - oraz dwóch instalatorów, którzy ukończyli kurs dla instalatorów w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4. b) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował c) Wykonawca musi załączyć do oferty: 1) Wykaz n/w pracowników, zawierający numery poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE oraz ich datę ważności wraz z załączeniem kopii poświadczeń bezpieczeństwa oraz kopii zaświadczeń o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 1.1) kierownika firmy, 1.2) pełnomocnika ds. informacji niejawnych, 1.3) kadry technicznej: - specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - 1 osoba - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 1 osoba, - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 1 osoba - która ukończyła kurs dla wykonawców systemów alarmowych klasy SA-4 - instalatorów SSWiN przewidzianych do realizacji zadania - 2 osoby 1.4) geodeta - 1 osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne, która będzie wykonywała inwentaryzację powykonawczą. 3) Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej oraz pomieszczenia przystosowanego do prac z dokumentami niejawnymi. Podać adres kancelarii tajnej oraz przewoźnika, który obsługuje firmę w zakresie poczty niejawnej (Poczta Specjalna MSWiA, Poczta Polska itp.). 5) Kopie świadectw o ukończeniu kursów przez instalatorów w zakresie instalowania systemu alarmowego klasy SA-4 (2 osoby). 7) Po wykonaniu zadania: - Kopie certyfikatów lub świadectw kwalifikacyjnych na poszczególne urządzenia alarmowe, tworzące system alarmowy. - Deklarację zgodności potwierdzającą, że system alarmowy spełnia wymagania klasy SA-4 d) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np.: referencje, zaświadczenia itp. UWAGA - warunek spełnia wykonanie 2 robót jw. Każda na kwotę min 500.000,00 zł, niezależnie od tego czy roboty były objęte klauzulą tajności (podać wartość, datę oraz miejsce wykonania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach