Przetargi.pl
Remont dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części: 1) Część 1 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Bogusława 41 of. 2) Część 2 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Kolumba 33 fr. i of., 3) Część 3 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Niedziałkowskiego 22, wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Zakres robót na poszczególnych budynkach obejmuje: 1) Część 1 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Bogusława 41 of., wraz z robotami towarzyszącymi: a) rozebranie starego pokrycia z papy, b) wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budyku, c) wykonanie nowego pokrycia z papy podkładowej oraz z papy nawierzchniowej d) naprawę miejscową uszkodzeń czapek kominowych, e) miejscowe przemurowanie uszkodzeń kominów ponad dachem, f) wymianę uszkodzonych tynków kominów ponad dachami, g) miejscową wymianę uszkodzonych desek połaci dachowych, h) wymianę na nowe obróbek blacharskich, i) oklejenie ścianek kominów ponad dachem siatką z włókna szklanego j) pomalowanie ścianek kominów ponad dachem, k) wymianę wywiewek kanalizacyjnych, l) wymianę na nowe rynien i rur spustowych, m) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki, 2) Część 2 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Kolumba 33 fr. i of., wraz z robotami towarzyszącymi; a) rozebranie starego pokrycia z papy, b) wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budynków, c) wykonanie nowego pokrycia z papy podkładowej oraz z papy nawierzchniowej, d) naprawę miejscową uszkodzeń czapek kominowych, e) miejscowe przemurowanie uszkodzeń kominów ponad dachem, f) wymianę uszkodzonych tynków kominów ponad dachami, g) wymianę okien połaciowych w mansardach, h) wymianę pokrycia z dachówek na mansardach wraz z wymianą łat drewnianych, i) wymianę pokrycia z blachy na mansardzie, j) miejscową wymianę uszkodzonych desek połaci dachowych, k) wymianę na nowe obróbek blacharskich, l) oklejenie ścianek kominów ponad dachem siatką z włókna szklanego m) pomalowanie ścianek kominów ponad dachem, n) wymianę wywiewek kanalizacyjnych, o) wymianę na nowe rynien i rur spustowych, p) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki, 3) Część 3 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Niedziałkowskiego 22, wraz z robotami towarzyszącymi: a) wykonanie daszków zabezpieczających, b) wycięcie papy przy kominach i wzdłuż połaci krytej gontem, c) demontaż obróbek blacharskich przy kominach d) montaż obróbek z blachy cynkowej i listew dociskowych wokół kominów, e) krycie jednokrotne papą termozgrzewalną podkładową w miejscach wycięcia, f) krycie całego dachu papą termozgrzewalną w/krycia jednokrotne i krycie pasem dachówką bitumiczną-gonty, g) demontaż masztów antenowych, h) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 3. Powierzchnie: 1) ul. Bogusława 41 of. - 120,64 m2 pokrycia papowego, 2) ul. Kolumba 33 fr. i of. - 267,60 m2 pokrycia papowego i 99,50 m2 pokrycia z dachówki, 3) ul. Niedziałkowskiego 22 - ok. 420,11 m2 pokrycia papowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Bogusława 41 of.), w wysokości - 578,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt osiem złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Kolumba 33 fr. i of.), w wysokości - 2 587,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset osiemdziesiąt siedem złotych), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Niedziałkowskiego 22) - 1 065,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćdziesiąt pięć złotych), w terminie do dnia 09.08.2016 r. do godz. 9.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 12, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach