Przetargi.pl
Remont dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części: 1) Część 1 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Św. Marcina 59 of., 2) Część 2 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Łuczniczej 1, 3) Część 3 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Krasińskiego 33, wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Zakres robót na poszczególnych budynkach obejmuje: 1) Część 1 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Św. Marcina 59 of., wraz z robotami towarzyszącymi: a) wykonanie daszków zabezpieczających, b) demontaż obróbek blacharskich z rynnami, rurami spustowymi, c) przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej ze spoinowaniem, d) wymiana łat i montaż kontrłat, e) wykonanie izolacji przeciwwodnej z folii pod dachówkę, f) wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę wraz z nowymi obróbkami blacharskimi, rynnami, rurami spustowymi i wentylacyjnymi z blachy cynkowej, g) wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowo w miejscach wymiany opierzeń, h) jednokrotne pokrycie papą termozgrzewalną pozostałej części dachu popowego, i) wymiana czyszczaków żeliwnych, j) wywóz i utylizacja odpadów, k) rekontrola kominiarska, 2) Część 2 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Łuczniczej 1 (od ul. Łuczniczej i Krasińskiego), wraz z robotami towarzyszącymi; a) wykonanie daszków zabezpieczających, b) demontaż anten, c) przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej ze spoinowaniem, d) montaż nowych obróbek blacharskich z rynnami, rurami spustowymi i wentylacyjnymi z blachy cynkowej, e) demontaż pokrycia papowego na całym dachu, f) częściowa wymiana deskowania dachu, g) wykonanie pokrycia z dwóch warstw papy termozgrzewalnej, h) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, i) rekontrola kominiarska. 3) Część 3 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Krasińskiego 33, wraz z robotami towarzyszącymi: a) montaż i demontaż rusztowania elewacyjnego z wykonaniem daszków zabezpieczających, b) zabezpieczenie dachu papowego folia dekarską, c) demontaż obróbek blacharskich z rynnami i rurami spustowymi, d) przemurowanie komina ponad dachem z cegły klinkierowej ze spoinowaniem (część parterowa budynku) e) zszycie jednej ściany attyki z wykonaniem tynków całej attyki, f) osiatkowanie i wykonanie tynków elewacyjnych gzymsu, g) wymiana łacenia dachu pod dachówkę i montaż kontrłat, h) wykonanie izolacji przeciwwodnej z folii dekarskiej pod dachówkę, i) wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę wraz z nowymi obróbkami blacharskimi i rurami spustowymi z blachy cynkowej, j) wymiana okienek dachowych k) wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej w miejscach wymiany opierzeń, l) wymiana czyszczaków żeliwnych m) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, n) rekontrola kominiarska. 3. Powierzchnia dachów: 1) ul. Św. Marcina 59 of. - ok. 144 m2, 2) ul. Łucznicza 1 - ok. 420 m2, 3) ul. Krasińskiego 33 - ok. 150 m2. 4. Podane w załącznikach do siwz nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry takie same lub lepsze niż wskazane przykładowo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8 siwz. 5. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, (utylizacja papy, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Św. Marcina 59 of.), w wysokości - 981,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt jeden złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Łucznicza 1), w wysokości - 1 160,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto sześćdziesiąt złotych), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Krasińskiego 33) - 980,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt złotych), w terminie do dnia 04.07.2016 r. do godz. 9.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 12, przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach