Przetargi.pl
Remont dachu hotelowego, pięciu pokoi hotelowych, wyburzenie podjazdu dla inwalidów, rozbiórka śmietnika oraz naprawa systemu odwodnienia dachowego w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu

Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Prof. Rosnera we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-622 Wrocław, ul. Mikołaja Kopernika 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3710409 , fax. 71 3710402
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Prof. Rosnera we Wrocławiu
    ul. Mikołaja Kopernika 5 5
    51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3710409, fax. 71 3710402
    REGON: 02140952000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu hotelowego, pięciu pokoi hotelowych, wyburzenie podjazdu dla inwalidów, rozbiórka śmietnika oraz naprawa systemu odwodnienia dachowego w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa górnej części tarasu na dachu lewego skrzydła zabytkowego budynku hotelowego, pięciu pokoi hotelowych w budynku hotelu usytuowanym przy ulicy Kopernika 9 we Wrocławiu, oraz wyburzenie podjazdu dla inwalidów, rozbiórka śmietnika oraz naprawa systemu odwodnienia dachowego w budynku szkoleniowym przy ulicy Kopernika 5 we Wrocławiu. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie (hotel). Inwestycja polega na rekonstrukcji sekcji mieszkalnych z 1929 roku w obiekcie wpisanym do Księgi Rejestru Zabytków Nieruchomych Województwa Dolnośląskiego pod numerem A.2690.283 prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków. Specyfikacja Techniczna (ST) jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i należy ją stosować w zlecaniu i wykonaniu robót opisanych w sekcjach 3.I. i 3.II. Odstępstwa od wymagań podanych w niniejszej specyfikacji mogą mieć miejsce tylko w przypadkach małych prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, dla których istnieje pewność, że podstawowe wymagania będą spełnione przy zastosowaniu metod wykonania na podstawie doświadczenia i przy przestrzeganiu zasad sztuki budowlanej. Wszystkie użyte materiały muszą być zgodne z Projektem Budowlanym oraz zaakceptowane przez projektanta. Wykonawca jest obowiązany, sporządzić w terminie 5 dni przed rozpoczęciem budowy, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ) na podstawie informacji zawartych w art. 21a ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 201, Nr 243, poz. 1623 ze zm.), uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, w tym planowane jednoczesne prowadzenie robót budowlanych w czynnym obiekcie (hotel); W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe w szczególności kolor, materiał, z jakiego element jest wykonany, estetyka, kształty i wymiary nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga podczas realizacji zadania: Remont pięciu pokoi hotelowych - zastosowania wskazanego przez projektanta i zatwierdzonego przez konserwatora zabytków wyposażenia stałego wymienionego w załączniku nr 13 SIWZ. Dopuszczalne jest zastosowanie zamienników materiałów wymienionych w załączniku nr 13 SIWZ wyposażenia stałego remontowanych pokoi pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę zgody Zamawiającego oraz wskazanego w umowie przedstawiciela konserwatora zabytków. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów w celu zweryfikowania przez Zamawiającego zgodności oferty z wymaganiami określonymi w SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ospip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach