Przetargi.pl
Remont dachu Gminnej Biblioteki Publicznej w Książkach - Dom Nauczyciela

Gmina Książki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-222 Książki, ul. Bankowa 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6888165 , fax. 0-56 6888138
  • Data zamieszczenia: 2011-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Książki
    ul. Bankowa 4 4
    87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6888165, fax. 0-56 6888138
    REGON: 87111880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaksiazki.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu Gminnej Biblioteki Publicznej w Książkach - Dom Nauczyciela
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki układanej podwójnie -441,41m2 Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, murłaty i podwaliny -61,65m, Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu krokwie zwykłe i kleszcz -136,65m, Wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką -441,41m2 Pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w kolorze czerwonym układaną podwójnie w koronkę- 441,41m2 Wymiana okien skrzynkowych jednodzielnych, jednokrotnie malowane i oszklone fabryczne- do 0,50m2-2,00m2 ; -do 1,5m2- 5,5m2, Rynny dachowe z blachy ocynk. Gr 0,55, półokrągłe o śred. 18cm- 61,65m, uzupełnienie obróbek blacharskich kołnierze kominów i ścian,itp-47,37m2, obróbki blacharskie z blachy powlekanej - parapety-1,05m2 Montaż przewodów odgromowych - 84,9m Wywóz gruzu i uporządkowanie terenu budowy 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 45210000-2 45453000-7 3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w okresie 3 miesięcy od podpisania umowy. 4. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót, (kosztorys ofertowy) - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót i kosztorys nakładczy jest podstawą do wyceny przedmiotu umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem budowy (wizji w terenie). 7. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i kosztorysie nakładczym mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. 8. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne jakościowo, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 9. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta (aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej). Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i kosztorysie nakładczym będzie powodowało odrzucenie oferty. 10. Uwagi zamawiającego związane z realizacją robót: Prace wykonywane będą na obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników, przechodniów i mieszkańców na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć obiekt przed zalaniem użytkowanych mieszkań. Obiekt remontowany znajduje się w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Uzgodnienia w zakresie zajęcia chodnika oraz sąsiednich posesji w zakresie realizacji zadania dokonuje Wykonawca. 11. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca musi udzielić na wykonane roboty gwarancji co najmniej 60 miesięcy, 2. Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać odpowiednie atesty i będą zgodne z przewidzianymi prawem normami, a dachówka musi posiadać gwarancje min 15 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 03 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 2900,00 zł. (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 25.05.2011 roku godz. 10:00. 3. Wykonawca może wnieść wadium w 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: 16 9489 0002 2003 0000 0299 0007 (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a) ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie ww. ppkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminaksiazki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach