Przetargi.pl
Remont dachu D1

Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 47-223 Kędzierzyn-Koźle, ul. Mostowa 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4812209 , fax. 077 4812209
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
    ul. Mostowa 7 7
    47-223 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 4812209, fax. 077 4812209
    REGON: 00004144700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstech.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkolnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu D1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachu o pow. około 360 m2, polegający na wymianie pokrycia dachowego wraz z wykonaniem izolacji cieplnej oraz wymianą blacharki i orynnowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w warunku posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. (Wykonawca musi spełniać wymienione warunki łącznie) 1.Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat tj. od 04-05-2004 do 04-05-2009 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót o charakterze: wykonanie i remonty pokryć dachowych bitumicznych wraz z izolacją cieplną na wartość łączną, co najmniej 200 000,- zł, albo wykonanie lub remont dwóch dachów o powierzchni, co najmniej 400 m2 każdy. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. 2.Dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej oraz będącym członkiem Izby Samorządu Zawodowego. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,- zł. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie: 22.06.2009 ÷ 27.07.2009 2.Przeprowadzenie wizji lokalnej (przed terminem złożenia ofert) obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. 3.Udzielenie na wykonane roboty minimum 120 miesięcy gwarancji. 4.Wykonawca może powierzyć podwykonawcom nie więcej robót niż 20 % wartości zamówienia. 5.Przystępowanie przez Wykonawcę do usuwania wad /usterek/ awarii, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 6.Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 7.Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 8.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne, a także innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą wpis aktualny na dzień . Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal . Oświadczenie Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 2). Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w warunku posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Dokumenty powinny potwierdzać kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie uprawnień budowlanych bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjnej, a także zaświadczenie RISZ ważne, co najmniej na dzień złożenia oferty. Zakres wykonywanych przez nich czynności powinien być zamieszczony w druk nr 5 załączonym do SIWZ. Wykaz zadań wykonanych okresie od 04.05.2004 do 04.05.2009 Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 04.05.2004 do 04.05.2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach w/w wykazu tj. nazwa zadania, zamawiający miejsce realizacji, okres realizacji, wartość zadania. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie mógł dysponować, (jeżeli będzie mógł dysponować należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (druk nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi te informacje zawarte w wykazie. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000 zł. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. W przypadku Wykonawców niniejszego zamówienia będącymi osobami fizycznymi wykonującymi zawody, w stosunku do których przepisy prawa wymagają posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający - tylko pod warunkiem, że ten sam Wykonawca będzie równocześnie wykonywał w niniejszym zamówieniu samodzielne funkcje techniczne - uzna za równoważne polisie OC, zaświadczenie właściwego organu samorządu zawodowego, potwierdzające, iż Wykonawca jest członkiem tego samorządu i posiada wymagane przepisami prawa ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu. Formularz oferty Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. Ogólne warunki umowy Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem akceptuję przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem . Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstech.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach