Gmina Prudnik ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
ul. Kościuszki 3 3
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
REGON: 00052652900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koszenie traw na terenach wiejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi mechanicznego lub ręcznego koszenia traw bez wygrabiania na terenach sołectw Gminy Prudnik (place, pobocza, rowy i inne). Powierzchnia przeznaczona do koszenia wynosi do 270 000 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, ustawy Pzp na formularzu nr 3 będącym załącznikiem do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,3,4 powinny być złożone przez każdy podmiot. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawcy tacy zamiast dokumentów określonych w punktach 3,4 niniejszego działu składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednia, że: a) że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalegają oni z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeśli w kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KOSZENIE TRAW I CHWASTÓW Z PASA DROGOWEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2016-04-11 - KOSZENIE TRAW I CHWASTÓW Z PASA DROGOWEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2016-03-01 - Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Krapkowice. Zadanie nr 2 - Koszenie terenów zielonych i pielęgnacja żywopłotów.
Dodano: 2016-02-25 - KOSZENIE TRAW I CHWASTÓW Z PASA DROGOWEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2015-03-04 - Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Krapkowice. Zadanie nr 2 - Koszenie terenów zielonych i pielęgnacja żywopłotów.
Dodano: 2015-01-28 - Wykonanie usługi polegającej na wykoszeniu i uprzątnięciu terenu dot. gruntów znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa tj. nieruchomości o nr 44/1 pow. 0,3400 ha, 52 pow. 0,5900 ha, 58 pow. 0,3000 ha, na km 1 ob. Siedlice Gm. Pokój. Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro, nr ZP-305/U/2014..
Dodano: 2014-08-12 - Wykonanie usług polegających na kompleksowych pracach agrotechnicznych obejmujących wykoszenie i uprzątnięcie terenu dla gruntów znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa tj. nieruchomości w rejonie ulic Sołeckiej, Nasypowej, Barbórki w obrębie Bieruń Nowy, gm. Bieruń, pow. bieruńsko lędziński, woj. śląskie, dz. nr 222/26, 223/26, 225/26, 226/26, 227/26, 228/26, 262/26, 263/26, 264/26 k.m. 6d2 o ogólnej powierzchni 5,6169 ha. Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro, nr ZP-236/U/2014.
Dodano: 2014-06-24 - Wykonanie usług polegających na kompleksowych pracach agrotechnicznych obejmujących dwukrotne wykoszenie i uprzątniecie terenu dla gruntów znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa tj. nieruchomości przylegających do zasobu mieszkaniowego - Osiedle w Kromołowie przy ul. Uśmiechu w obrębie Kromołów, miasto Zawiercie, pow. zawierciański, woj. śląskie, dz. nr 200/39, 200/161, 200/395, 200/396, 200/397, 200/398 o ogólnej powierzchni 0,9496 ha. zamówienie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro, postępowanie nr ZP-228/U/2014.
Dodano: 2014-06-24 - Wykonanie usług polegających na kompleksowych pracach agrotechnicznych obejmujących dwukrotne wykoszenie i uprzątniecie terenu dla gruntów znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa tj. nieruchomości w rejonie ulic Sołeckiej, Nasypowej, Barbórki w obrębie Bieruń Nowy, gm. Bieruń, pow. bieruńsko lędziński, woj. śląskie, dz. nr 222/26, 223/26, 225/26, 226/26, 227/26, 228/26, 262/26, 263/26, 264/26 k.m. 6d2 o ogólnej powierzchni 5,6169 ha. Postępowanie nr: ZP-228/U/2014 o wartości nie przekraczającej 30.000 euro.
Dodano: 2014-06-04 - Koszenie poboczy przy drogach powiatowych
Dodano: 2014-04-25