Przetargi.pl
REMONT DACHU BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ PRZY UL.STALOWEJ 92 WE WROCŁAWIU

"ADMIROM-5" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 53-441 Wrocław, ul. Manganowa 7/1-2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3621788 , fax. 071 3621788
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "ADMIROM-5" Spółka z o.o.
    ul. Manganowa 7/1-2 7/1-2
    53-441 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3621788, fax. 071 3621788
    REGON: 93211011200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zarządca

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ PRZY UL.STALOWEJ 92 WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachu obejmuje m. in.: wymianę pokrycia dachowego, przemurowanie kominów, wymianę deskowania, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1) Potencjał kadrowy - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2) Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie dachu budynku wykonanej w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 85 000 zł. 3) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Złożą wypełniony i podpisany formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do wniosku oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale III.2.2 niniejszego ogłoszenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykonania przez Wykonawcę co najmniej jednego zadania o zakresie, złożoności porównywalnej Z przedmiotem zamówienia, polegającego na: Wykonaniu remontu dachu budynku w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 85 000 zł. - znaczenie - 100%. Ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IRWB: IRMax X 10 pkt X 100% gdzie: LP: liczba punktów IRWB: Ilość: - Wykonanych remontów dachów budynków w ramach jednej umowy przez badanego Wykonawcę o wartości nie mniejszej niż 85 000 zł. IRMax: Maksymalna ilość: - Wykonanych remontów dachów budynków w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 85 000 zł. - W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania Zamawiającego). III.2.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 1 do wniosku. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 4) informację o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 2 do wniosku.). Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającą robotę budowlaną, polegającą na remoncie dachu budynku (-ów) wykonanej w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 85 000 zł. z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (wzór załącznika nr 3 do wniosku) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującą terminem ważności - termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy (na kwotę nie mniejszą niż równowartość zaoferowanej ceny ofertowej (brutto). (wzór załącznika nr 4 do wniosku) 7) formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu do zaproszenia do udziału w postępowaniu))
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2 A. 1) Wniosek, wykaz i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 2) Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem- i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną). 3) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5) Wykonawca będący spółką cywilną podpisuje ofertę wraz z załącznikami przez wszystkich współwłaścicieli, chyba, że umowa spółki w inny sposób reguluje sprawy dotyczące zakresu reprezentacji. W takim przypadku należy do wniosku dołączyć kopię umowy spółki zgodnie z zapisem rozdziału pkt.2. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. B. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie. 1) Wykonawcy, którzy składają wniosek wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) W związku z pkt. III.2.2 niniejszego ogłoszenia, każdy z ww. Wykonawców złoży oddzielnie dokumenty wymienione w pkt III 2.2 : 1) ; 2); 6); niniejszego ogłoszenia. 3) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie) w związku z powyższym dokumenty i oświadczenie wymienione w III 2.2 : 4); 5); 7) składa i podpisuje pełnomocnik. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach