Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, al. 1000-lecia 30
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7380317 (sekretariat) , fax. 075 7380301
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
al. 1000-lecia 30 30
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 7380317 (sekretariat), fax. 075 7380301
REGON: 00029419000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Artykułów czystościowych i gospodarstwa domowego, Artykułów biurowych, Worków foliowych, Artykułów gastronomicznych, Preparatów czyszczących - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentów wyszczególnionych w formularzu ofertowym - załącznik do oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, pakiety od 1 do 5, Pakiet nr 1 Artykuły czystościowe i gospodarstwa domowego, Pakiet nr 2 Artykuły biurowe, Pakiet nr 3 Worki foliowe, Pakiet nr 4 Artykuły gastronomiczne, Pakiet nr 5 Preparaty czyszczące, Uwaga do pakietu 5: Wszelkie wymagane przez zamawiającego parametry muszą być udokumentowane dołączonymi kartami charakterystyki oraz opisami technicznymi. Do każdego preparatu, który nie jest gotowy do użycia należy dołączyć nieodpłatnie w trakcie trwania umowy miarki umożliwiające przygotowanie prawidłowego roztworu roboczego. Ponadto zamawiający zobowiązuje oferenta do nieodpłatnego użyczenia, co najmniej 11 systemów dozujących 3 roztworów roboczych na czas trwania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, iż: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie z zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VII SIWZ Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymienione warunki Wykonawca spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa: 1) Wypełniony druk Oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z wypełnionymi podpisanymi przez Wykonawcę załącznikami do Oferty, załącznik 1 - 5. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VI SIWZ, Wykonawca dostarcza: 2) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1, ust. 2 ustawy PZP, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, (lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku składania ofert przez podmioty zbiorowe należy załączyć podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy PZP, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ Oraz 6) Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wszystkie dokumenty dołączone do oferty składane w formie kopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli. Jeżeli uprawnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpsychiatryczny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli ze stali nierdzewnej do obiektu Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-71/WZŻ/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli ze stali nierdzewnej do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-64/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-22 - Wyposażenie Publicznego Przedszkola w Pisarzowicach przy ulicy Wrocławskiej 22/2 - część I
Dodano: 2016-06-15 - Dostawy mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa i montaż mebli na wyposażenie Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - z podziałem na 4 części (Sprawa R0AP0000.272.17.2016).
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa i montaż mebli na wyposażenie na wyposażenie Muzeum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (Sprawa nr R0AP0000.272.13.2016)
Dodano: 2016-04-25 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wg bieżących potrzeb Zamawiającego środków higienicznych i czystościowych z listy pakietów, opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i montaż mebli na wyposażenie na wyposażenie Muzeum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (Sprawa nr R0AP0000.272.8.2016).
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa i montaż mebli na wyposażenie na wyposażenie Muzeum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (Sprawa nr R0AP0000.272.4.2016)
Dodano: 2016-02-19