Przetargi.pl
Remont dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu Zośka w Celestynowie

Urząd Gminy Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7897060 w. 119; 7897060 , fax. 022 7897011
  • Data zamieszczenia: 2011-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, fax. 022 7897011
    REGON: 00053356400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu Zośka w Celestynowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie przy ul. Wrzosowej 42 w Celestynowie, gm. Celestynów. 3.1.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.1.1.Zerwania w całości istniejącego pokrycia dachowego z papy i izolacji cieplnej do dachu betonowego wraz z rozbiórką obróbek blacharskich, murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku (kominy, pas nadrynnowy); 3.1.2.Wykonania pokrycia dachu papą termozgrzewalną na styropianie jednostronnie oklejonym papą termozgrzewalną; 3.1.3.Wzmocnienie trzonów kominowych siatką wtopioną; 3.1.4. Wymiany instalacji odgromowej, polegająca na wymianie przewodów na dachach płaskich na uprzednio zamocowanych wspornikach; 3.1.5.Obsadzenia kratek wentylacyjnych w otworach kominów; 3.1.6.Malowania farbami emulsyjnymi elewacji, betonu, kominów; 3.1.7.Wykonania izolacji przeciwwilgociowej; 3.1.8.Zabezpieczenia sal przed zalaniem. W przypadku nienależytego zabezpieczenia sal przed zalaniem, Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów remontów sal. Wykonawca ma obowiązek dbania o porządek wokół terenu szkoły podczas prac i uporządkowanie go po zakończeniu zleconych prac. 3.2.Wszystkie prace związane z wykonywanym remontem, winny być przeprowadzane przy funkcjonującej szkole. 3.3. Kosztorys ofertowy stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z istniejącym stanem faktycznym, lokalnymi warunkami realizacji oraz do zdobycia wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania oferty. 3.5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.5.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy remoncie i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 3.5.2. stosowania podczas realizacji robót objętych Umową wyłącznie wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą - Prawo budowlane; 3.5.3. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 3.5.4.ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych mu punków pomiarowych do chwili odbioru ostatecznego robót; 3.5.5. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów; 3.5.6. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót objętych niniejsza Umową oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 3.5.7. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez Wykonawcę działania uszkodzenia instalacji , a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 3.5.8. zapewnienia kierownika robót budowlanych; 3.5.9. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych; 3.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania robót; 3.7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kompletny kosztorys odpowiadającego kwocie ryczałtowej przedstawionej w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). 3.8. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu aktualne dokumenty dotyczące: 3.8.1. posiadania uprawnień przez kierownika budowy do kierowania robotami publicznymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym oraz o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3.8.2. posiadania przez minimum dwóch pracowników aktualnych uprawnień do pracy na wysokościach. 3.9 Wykonawca , będący osobą fizyczną , który do oferty dołączył oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp zobowiązany będzie do przedłożenia przed podpisaniem umowy aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.10. W przypadku kiedy Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu dokumentów wymienionych punkcie 3.7., 3.8. oraz 3.9. Zamawiający nie podpisze z Wykonawcą umowy z winy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 8.2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, a dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty wraz z informacją, na jaki numer konta należy zwrócić wadium. 8.3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy o numerze: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją: Remont dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu Zośka w Celestynowie 8.4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ) dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach