Przetargi.pl
Remont dachu budynku ISKRA Dom Wczasów Dziecięcych i Promocji Zdrowia 58-580 Szklarska Poręba ul. Chopina 6

Dom Wczasów Dziecięcych i Promocji Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Chopina 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7172306 , fax. 075 7172306
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Wczasów Dziecięcych i Promocji Zdrowia
    ul. Chopina 6 6
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7172306, fax. 075 7172306
    REGON: 23108405000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwdipz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku ISKRA Dom Wczasów Dziecięcych i Promocji Zdrowia 58-580 Szklarska Poręba ul. Chopina 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana i remont dachu budynku Iskra. Dach wielospadowy o powierzchni 331,49 m2. Zakres zamówienie obejmuje m.in. rozbiórkę pokrycia dachowego z blachy, rynien i oróbek, wymiana zniszczonego deskowania i obelkowania. Osadzenie dwóch włazów. Pokrycie dachu blachodachówką, montaż rynien i drabinek przeciwśniegowych. Połączenie przewodów odgromowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Oferenci, którzy spełniają warunki podane w niniejszej specyfikacji oraz art.22 pkt. 1 ust. 1 - 4. a w szczególności : 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w złotych co najmniej w wysokości złożonej oferty. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 pkt. 1 i pkt 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu należy przedłożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 3. 3. Ponadto i niezależnie od oświadczeń należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , b) wykaz osób które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zadania a także zakresu wykonywania przez nich zadań. c) Wykaz wykonanych w ostatnim okresie 3 lat robót budowlanych o zbliżonym zakresie z podaniem ich daty wykonania i wartości oraz dokumenty, że roboty te zostały wykonane należycie. d) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) Informację banku w którym wykonawcza posiada podstawowy rachunek bankowy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości wymaganej wystawioną nie wcześniej niż 6 m- cy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub że uzyskał odroczenie, zwolnienie, rozłożenie na raty. 4. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, 5. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji usługi, 6. Kosztorys ofertowy - remontu dachu, technologia wykonania, 7. Projekt umowy z akceptacją - załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwdipz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach