Przetargi.pl
Remont dachu budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Wiązowie, przy pl. Wolności 22 - II postępowanie

Gminna Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 57-120 Wiązów, plac Wolności 22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3931157
  • Data zamieszczenia: 2011-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna
    plac Wolności 22 22
    57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3931157
    REGON: 02056963500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura-wiazow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Wiązowie, przy pl. Wolności 22 - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Wiązowie, z siedzibą przy pl. Wolności 22, 57-120 Wiązów, działka nr ewid. 58 AM-7. Dane ogólne: Budynek zlokalizowany w centrum miejscowości Wiązów, w północnej pierzei rynku, zrealizowany metodą tradycyjną. Ściany cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej. Ściany działowe z cegły dziurawki. Budynek kryty dachem stromym. Więźba drewniano-stalowa, płatwiowo-kleszczowa. Poddasze nieużytkowe. Dach dwuspadowy pokrytym dachówką ceramiczną karpiówką, o kącie nachylenia 400. Budynek wyposażony w instalacje odgromową. Połacie dachowe nie są zabezpieczone folią. Wejście na dach poprzez drabinkę z poziomu piętra i właz drewniany. Dach zamknięty ścianami szczytowymi. W połaci dachowej zamontowano jeden wyłaz. Poddasze nie wyposażone w instalacje elektryczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, sporządzona przez Pracownię Projektowo-Usługową FLORSANIT, z siedzibą przy ul. Wiosennej 7 pok.51, 55-011 Siechnice, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Informacje dodatkowe: I. Czas realizacji: Do 15 grudnia 2011 r. Podpisanie przez strony Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin zakończenia zadania. II. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, razem z drukiem Oferta, Kosztorys ofertowy, liczony metodą uproszczoną, z którego wynikać będzie wartość oferty. Kosztorys ten musi być zgodny z wymogami Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). W Kosztorysie ofertowym należy zamieścić informację o wysokości przyjętych składników cenotwórczych, tj. Robocizna zł; Materiał np. według średnich cen Ośrodka Wdrożeń Ekonomiczno - Organizacyjnych Budownictwa Promocja Sp. z o.o. - SEKOCENBUD; Sprzęt np. według średnich cen Ośrodka Wdrożeń Ekonomiczno - Organizacyjnych Budownictwa Promocja Sp. z o.o. - SEKOCENBUD; Koszty pośrednie %; Koszty zaopatrzenia %; Zysk %. 3. Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zamówienia, z uwzględnieniem wymaganego terminu wykonania, który będzie stanowił załącznik do umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 7. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz, wyrobek ziemny i inne). 10. Obowiązkiem Wykonawcy jest, przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, zapewnienie we własnym zakresie dostaw wody i energii w celu wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem robót. 12. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały i urządzenia, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. III. Obowiązki Zamawiającego: 1. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz SIWZ, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 2. Zamawiający dokona wprowadzenia Wykonawcy na plac budowy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. 3. Po otrzymaniu od Wykonawcy informacji o zakończeniu robót Zamawiający wyznaczy oficjalny termin dokonania odbioru i powiadomi o tym Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni. IV. Inne: Wszelkie nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte i wskazane w dokumentacji projektowej, przygotowanej przez Pracownię Projektowo-Usługową FLORSANIT, z siedzibą przy ul. Wiosennej 7 pok.51, 55-011 Siechnice, są jedynie proponowanymi i nie należy je traktować za ściśle obowiązujące. Nie mnie jednak, Zamawiający zastrzega, że oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia nie mogą być gorsze od podanych w dokumentacji. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne i w taki sposób należy je traktować
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). Wadium może być wnoszone, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłatę należy przelać na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie, Odział Wiązów nr rachunku: 29 9585 0007 0040 0400 0127 0001

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazow.madkom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach