Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg
- Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115 115
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
REGON: 00055112500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cześci środkowej dachu Pałacu w Jankowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu nad częścią centralną pałacu w Jankowicach. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót i obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe - roboty ciesielski - roboty murarski i tynkarskie - roboty ślusarskie - roboty dekarskie i blacharskie Wszystkie roboty będą prowadzone pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Wykonawca przed rozpoczęciem robót będzie zobowiązany do zabezpieczenia płytami OSB nastopnic oraz balustrady głównej klatki schodowej. Pozycje te należy doliczyć do przedmiaru robót. Zabezpieczenie elementów klatki schodowej reprezentacyjnej płytą OSB grub. 8 - 10mm: 1.Balustrada: (0,8+1,0+0,8+1,0+0,8+2,1+1,6+0,8+1,0+0,8+1,5+0,8+1,6+3,6+2,3+2,0)*1,0*2= 45,00 m? 2.Nastopnice i podstopnice 0,26*1,5*21+1,4*1,75+0,26*1,5*28+0,16*1,5*49=33,32 m? Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć na swój koszt do siedziby Zamawiającego najpóźniej w terminie zakończenia robót, komplet dokumentów zgodnych z wymaganiami Prawa Budowlanego oraz niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (atesty i certyfikaty na zastosowane materiały, protokoły odbiorów i inne). Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia objęty był minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie lub remont minimum 2 konstrukcji dachowych w technologii opisanej w przedmiocie zamówienia). b) zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa (uprawnienia budowlane - kierownik budowy) c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) kosztorys ofertowy e) dane na temat kierownika budowy wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającym przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku Pałac Przytocznica po częściowej rozbiórce.
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachowego oraz osuszanie i wykonanie izolacji ścian budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu
Dodano: 2016-07-25 - Remont budynku Pałac Przytocznica po częściowej rozbiórce
Dodano: 2016-07-01 - Wymiana pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Przemysłowej 13-14, Sienkiewicza 1, Średniej 22, Al. Jana Pawła II 15 w Lesznie
Dodano: 2016-06-22 - Remont fragmentu dachu budynku Zespołu Szkół im. H. Cegielskiego w Rogoźnie, wpisanego do rejestru zabytków
Dodano: 2016-06-09 - Remont dachu Szkoły Podstawowej nr 6 w Gnieźnie
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa dachu budynku Zespołu Szkół Społecznych w Grzybowie
Dodano: 2016-05-11 - Termomodernizacja dachów na budynkach mieszkalnych wchodzących w skład Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: termomodernizacja dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońska 8;Zadanie nr 2: termomodernizacja dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Daszyńskiego 20
Dodano: 2015-08-31 - Roboty budowlane (kod CPV 45000000-7) polegające na wymianie pokrycia dachowego (kod CPV 45260000-7), opierzeń, obicia kafrów, okien i wyłazów dachowych (kod CPV 45421132-8), instalacji odgromowej (kod CPV 45312311-0), przemurowaniu kominów od poziomu dachu (kod CPV 45262522-6), w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Czerniejewo Znak sprawy: KZ.270.8.2015
Dodano: 2015-07-14 - Remont dachu świetlicy wiejskiej w Jurkowie
Dodano: 2015-05-07