Przetargi.pl
Remont części pomieszczeń w budynku Radia PiK przy ul. Gdańskiej 48 w Bydgoszczy z podziałem na pakiety: Pakiet 1 - Remont budowlany Pakiet 2 - Remont konserwatorski

Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-006 Bydgoszcz, ul. Gdańska 48-50
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 327-41-41 3274156 , fax. 52 3456013
  • Data zamieszczenia: 2014-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A.
    ul. Gdańska 48-50 48-50
    85-006 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 327-41-41 3274156, fax. 52 3456013
    REGON: 09044980400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: radiopik.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3. ust. 1. pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części pomieszczeń w budynku Radia PiK przy ul. Gdańskiej 48 w Bydgoszczy z podziałem na pakiety: Pakiet 1 - Remont budowlany Pakiet 2 - Remont konserwatorski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont części pomieszczeń w budynku Radia PiK przy ul. Gdańskiej 48 w Bydgoszczy z podziałem na pakiety: PAKIET 1 - Remont budowlany PAKIET 2 - Remont konserwatorski 1.Zakres robót objętych projektem. Projekt remontu obejmuje swym zakresem część pomieszczeń w budynku. ?piwnice pomieszczenie nr 10 z przyległym holem ?parter pomieszczenie reprezentacyjne z werandą, sala konferencyjna, komunikacja ?I pięto Komunikacja ?główna klatka schodowa ?II piętro pokój gościnny, pokoje biurowe od strony ogrodu Ogólny zakres prac remontowych. Projekt remontu podzielony jest remont budowlany oraz remont konserwatorski 2.Remont budowlany obejmuje ?uzupełnienie ubytków, naprawa pęknięć i wymalowanie powierzchni ścian i sufitów, ?wymiana wykładziny podłogowej, ?demontaż, mycie i montaż czujek ruchu i p.poż, oraz nowego osprzętu elektrycznego, ?wymiana części instalacji c.o. z grzejnikami dekoracyjnymi ?wymiana płytek gresowych, ułożenie tynków mineralnych drobnoziarnistych, ?układanie tapet, ?odnowienie parkietów dębowych, ?ułożenie izolacji przeciwwodnej z membrany izolacyjnej oraz iniekcji z mikroemulsji silikonowej, ?wymiana drzwi wejściowych. 3.Remont konserwatorski obejmuje: ?renowacja stolarki okiennej i drzwiowej, szaf wnękowych, ?renowacja boazerii drewnianych, konstrukcji drewnianej stropów, schodów, elementów dekoracji, ścian, ?renowacja elementów gipsowych - sztukaterii, tapet odnowienie polichromii. 4.Informacje dodatkowe: ?Zamawiający sugeruje przeprowadzenie wizji lokalnej i zapoznanie się z zakresem prac bezpośrednio na przyszłym placu budowy. ?Ze względu na fakt wpisu obiektu do rejestru zabytków każda zmiana materiałów i/lub technologii wykonania w stosunku do zapisów dokumentacji projektowej i SIWZ wymaga konsultacji i pisemnej akceptacji Zamawiającego. ?Zastosowane w dokumentacji i przedmiarach ewentualne nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz technologicznych, zatem nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych oraz technologicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w projekcie technicznym, Specyfikacja Techniczna oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej ani do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: Pakiet 1: Remont budowlany - 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) Pakiet 2: Remont konserwatorski - 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych) 1.Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 72 1240 3493 1111 0000 4305 8578. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 1.b-e, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Gdańskiej 48-50 w Bydgoszczy w Sekretariacie na I piętrze. 4.Z treści gwarancji/poręczeń musi jednocześnie wynikać: a)nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adres ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwota gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, e)bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 5.Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust, 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b)którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIZW lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radiopik.pl/33,12,zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach