Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Lubaniu

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 186 186
    53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
    REGON: 01751157500082
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Lubaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszej ogólnej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych w terminie do 30.04.20010r. na drogach krajowych administrowanych przez Rejon Lubań: 1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełnienie warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował min. 1 zadanie odpowiadającym swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, c) Wykonawca musi dysponować sprzętem wymienionym poniżej: - wytwórnia mas bitumicznych stacjonarna o wydajności min. 30 Mg/h - szt.1 - przecinarki z diamentowymi tarczami tnącymi, o mocy co najmniej 10 kW, lub podobnie działające urządzenia, do przycięcia krawędzi uszkodzonych warstw prostopadle do powierzchni nawierzchni i nadania uszkodzonym miejscom geometrycznych kształtów (możliwie zbliżonych do prostokątów) - szt. 3, - frezarka do frezowania uszkodzeń nawierzchni o powierzchniach większych od 10 m2 lub skupiskach uszkodzeń - 1 szt. - lekki walec do zagęszczania masy - szt.1 - komplet oznakowania na czas robót wraz ze światłami ostrzegawczymi -światła pulsujące- min szt.4 - remonter natryskowy ( np.PATCHER ) - 1 szt. - termos do przewozu masy - 1 szt. d) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej, niezbędnymi do pełnienia funkcji kierownika robót - 1 osoba, e) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania ruchem - 4 osoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej, osoby ją tworzące załączają umowę spółki oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych c) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia oraz kierować ruchem d) Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie e) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca Gdy Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi nie będzie dysponował, wówczas musi dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach