Przetargi.pl
Remont cmentarzy komunalnych

Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Ul. Targowa 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 44
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
    Ul. Targowa 3 3
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 44
    REGON: 18056613000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cmentarzy komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni alejki na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Cienistej w Rzeszowie, realizowane w ramach zadania remontowego pn.: Remont cmentarzy komunalnych. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót: 1) roboty rozbiórkowe istniejących obrzeży betonowych, 2) pogłębienie koryt pod obrzeża, 3) ułożenie obrzeży betonowych 30x8, 4) ułożenie i zagęszczenie warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego, 5) przygotowanie nawierzchni do nałożenia warstwy bitumicznej - skropienie, 6) ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej, 7) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, 8) wyrównanie i umocnienie skarpy poprzez ułożenie płyt jomb. Powierzchnia alejki wynosi 826 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zzm/aktualne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach