Przetargi.pl
remont budynku w Heluszu

Stowarzyszenie Rodzina Kolpinga w Jarosławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 49
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 621 27 03 , fax. (016) 621 27 03
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Rodzina Kolpinga w Jarosławiu
    ul. 3-go Maja 49 49
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. (016) 621 27 03, fax. (016) 621 27 03
    REGON: 65021402500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrystuskrol.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie pożytku publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont budynku w Heluszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i remont obiektu rekreacyjno-sportowo-szkoleniowego Helusz - Wola Węgierska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz zrealizowanych obiektów z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością wykonywanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ; 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu) jakimi dysponuje wykonawca do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 SIWZ; 6. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników z ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem dokumentów, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 do SIWZ; 8. informacji o podwykonawcach zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 9. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, w wysokości co najmniej 70 % wartości ceny ofertowej - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000 PLN - załącznik nr 8 do SIWZ; 11. potwierdzenie wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrystuskrol.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach