Przetargi.pl
Remont budynku Szkoły Podstawowej w Sadkach

Gmina Sadki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-110 Sadki, ul. Strażacka 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 339 39 30 , fax. 52 339 39 59
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadki
    ul. Strażacka 11 11
    89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 339 39 30, fax. 52 339 39 59
    REGON: 09235090300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Szkoły Podstawowej w Sadkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie poszczególnych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Sadkach. Obiekt stanowi własność Gminy Sadki. Pracami remontowymi z zakresu robót malarskich, murarskich, posadzkarskich, instalacyjnych i dekarskich objęty jest w części budynek szkoły. W ramach planowanego remontu odnowione zostaną pomieszczenia komunikacyjne, klatka schodowa, pomieszczenia sanitarne i oświatowe. Dodatkowo uszczelniony i naprawiony zostanie dach budynku w części południowo-wschodniej oraz wyrównany i utwardzony plac przy szkole. Program remontu w ramach bieżącego utrzymania obiektu obejmuje: a) roboty budowlane zewnętrzne: - remont utwardzenia istniejącego placu, - remont odwodnienia placu - remont pokrycia dachu, a) roboty budowlane wewnętrzne: - wymiana częściowa stolarki okiennej i drzwiowej , - odnowienie powłok malarskich oraz wymiana wykładzin, - remont sanitariatów. Planowany zakres prac ma charakter odtworzeniowy (remontowy) i nie wpłynie na zmianę funkcji użytkowej pomieszczeń . Celem wyżej wymienionych prac budowlano - remontowych jest podniesienie estetyki i standardu istniejącego budynku i jego pomieszczeń oraz przywrócenie właściwej formy użytkowej utwardzonego placu przy szkole . Zwraca się uwagę, aby zastosowane materiały były odpowiedniej jakości. Zamawiający wymaga aby skrzydła drzwiowe typu szkolnego wzmocnione były płytą otworową wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - okleiną CPL. Każdy wykonawca będzie zobligowany do pomiarów we własnym zakresie wymienianej stolarki drzwiowej i okiennej. Wymienione okna muszą być zharmonizowane z oknami już wymienionymi. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. Pomocniczo przedstawiamy również przedmiary robót. Rozliczenie robót będzie ryczałtowe, dlatego zaleca się szacować wartość oferty na podstawie dokumentacji projektowej, własnej wiedzy i doświadczenia oraz ewentualnej wizji lokalnej. Ewentualnie podane w niniejszej specyfikacji, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót oraz innych dokumentach nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000, 00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w formie poręczeń i lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale jeśli wynika to z ich treści. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr rachunku 45 8179 0009 0030 1266 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią, z dopiskiem wadium Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sadki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach