Przetargi.pl
Remont budynku Szkoły Podstawowej w Izdebnie Kościelnym gm. Grodzisk Mazowiecki

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Szkoły Podstawowej w Izdebnie Kościelnym gm. Grodzisk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis podstawowego zakresu robót: A. Roboty w branży budowlanej Remont dachu części wyższej budynku szkolnego: -rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, odeskowania i obróbek blacharskich o pow. ok. 225,56 m2 -sprawdzenie stanu technicznego konstrukcji dachu w celu ewentualnej wymiany uszkodzonych fragmentów -impregnacja wszystkich elementów więźby dachowej środkami chroniącymi przed ogniem i korozją biologiczną o pow. ok. 139,35 m2 -wykonanie remontu kominów z rozebraniem cz. kominów ponad dachem i wykonanie nowych z cegły klinkierowej -wykonanie nowego odeskowania połaci dachu z zaimpregnowaniem oraz pokrycie blachą dachówkową - pow.ok. 225,56 m2 -wykonanie obróbek blacharskich,w tym podokienników i gzymsów ok. 10 m2 oraz blach okapowych ok 59,6 m -wykonanie docieplenia połaci dachu wełną mineralną gr 10 cm od spodu konstrukcji z folią paroizolacyjną mocowana za pomocą listew -montaż rynien z tworzyw sztucznych ok 60,2 m, rur spustowych - ok. 34,08 m z zainstalowaniem systemu odmrażania z elastycznych systemów grzewczych. -zamontowanie żaluzji w okienkach wentylacyjnych strychu- 4 szt -wykonanie instalacji odgromowej Remont dachu części niższej budynku szkolnego : -uzupełnienie podbitki dachu części niższej budynku szkoły z listew boazeryjnych pow. ok. 12,24 m2. -montaż stopni kominiarskich - 3 szt -demontaż i wykonanie nowej wiatrownicy szczytowej z blachy powlekanej - dł ok. 12,2 mb Remont elewacji budynku: -usunięcie fragmentów słabego tynku na ścianach budynku powyżej cokołu i na cokołach -sprawdzenie stanu pod względem zawilgocenia i zagrzybienia (w przypadku zawilgocenia ścianę należy osuszyć , a powierzchnie zagrzybione odgrzybić odpowiednimi preparatami) -wykonanie ocieplenia wełną mineralną elewacyjną i wykonanie tynku mineralnego odpornego na uszkodzenia mechaniczne, atmosferyczne o dużej paroprzepuszczalności - bud. wyższy wełną mineralną gr 8 cm pow. ok. 335,5 m2; bud. niższy wełną min. gr. 8 cm - pow. ok. 148,67 m2- ściany szczytowe wełną min. gr 5 cm.- pow ok. 54,91 m2 -ocieplenie cokołu ( dotyczy części niższej budynku) -wykonanie marmolitu na cokołach -Wykonanie opaski wokół budynku -pow.ok. 43 m2 -dostawa i montażu skrzynek lęgowych - szt 10 -Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych o wym 1,35*2,3 m z naświetlem o wym 1,38*0,72m Wykonanie daszków nad wejściami -daszek drewniany kryty blachą pow. ok 3,5 m2 -daszek żelbetowy kryty papą termozgrzewalna o pow. ok. 6,12 m2 -daszek stalowy kryty poliwęglanem pow. ok. 1,8 m2 Wykonanie chodnika z dojściem do placu zabaw -chodnik z kostki brukowej gr 6 cm na podsypce piaskowej - pow ok. 53 m2 Wymiana ogrodzenia zewnętrznego od ul. Ks. Oziębłowskiego. dł. ok 55,25 m -Rozebranie istniejącego ogrodzenia z siatki, bramy i 2 furtek i wykonanie w tym miejscu ogrodzenia z przęseł z kształtowników stalowych na słupkach stalowych osadzonych w cokole z cegły klinkierowej. Przęsła wys. 1,30 m i szer 2,0 m, brama szer. 4,0 m, dwie furtki szer. 1,10 m z elementów stalowych kwadratowych oraz słupki pośrednie z profili stalowych kwadratowych 60 x 60 mm. Słupki murowane z klinkieru z rdzeniem żelbetowym usytuowane przy bramie, furtkach, śmietniku i działkach sąsiednich. -W linii ogrodzenia fragment murowany z miejscem na podświetlaną tablicę informacyjną. -Projektowany śmietnik od ulicy zabudowany ścianą pełną, a od strony działki Inwestora ściankami ażurowymi między słupkami murowanymi. -Daszek nad śmietnikiem kopertowy, konstrukcji drewnianej kryty blachą dachówkową, powlekaną w nawiązaniu do pokrycia dachu szkoły. B. Roboty w branży elektrycznej - Zasilenie budynku -Podczas planowanego remontu budynku szkoły wymienione zostanie przyłącze napowietrzne z przewodów 4Al 16 mm2 na przewód AsXSn 4x25 mm2 -Na ścianie frontowej zamontowane będzie we wnęce złącze kontrolno-pomiarowe na wys 1,2 m od pow. schodów. -Do doprowadzenia przewodu zasilajacego do złącza ułożona będzie rura PCV 47 mm2. -Do mocowania przewodu zasilającego zamontowny hak fi 20 -Rozdzielnia Główna w budynku szkolnym zasilona przewodem YDY 4x10 mm2 Oświetlenie budynku -Montaż opraw oświetleniowych o mocy 70 W - 4 szt na ścianach budynku zasilanych przewodami YDY 3x2,5 mm2 mocowanych pod izolacją ocieplającą budynek. -Wymiana opraw nad wejściem do budynku na oprawy hermetyczne kompaktowe o wkładzie 13W. Podświetlenie tablicy informacyjnej wyk. przewodem YKY 3x2,5 mm2 . Instalacja i urządzenia odgromowe -Instalacja odgromowa wykonana zwodami poziomymi niskimi naprężonymi z drutu FeZn fi 8 mm z wykorzystaniem, jako zwody dachowe obróbki blacharskie. -Zwody odprowadzające pionowe - drutem FeZn fi 8 mm ułożonym w rurach winidurowych pod izolacją ocieplającą budynek. Zwody odprowadzające p/t z bednarki FeZn 25x4 połączone poprzez złącze kontrolne z otokiem budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:5.000,00PLN Słownie: pięć tysięcy złotych. 1.Forma wadium. 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, c)kwotę gwarancji poręczenia, d)termin ważności gwarancji poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. ,lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. dopuszcza się równoważną treść zobowiązania 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. ul. Grzybowska 53 57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach