17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
- Data zamieszczenia: 2020-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
4 Marca 3
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: w
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku szkoleniowego nr 19 kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku szkoleniowego nr 19 kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1 do SIWZ oraz Przedmiar robót – załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy zakres i sposób wykonania, oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej w postaci Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej, tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 701), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek szkoleniowy nr 19, kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie( wjazd bramą główną). Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. Wykonawcy mogą dokonać wizji w terminie od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, najpóźniej do terminu składania ofert. W tym celu termin należy uzgodnić z osobą wskazaną w pkt 3. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną – Pan Waldemar Potoniec, numer telefonu 261 456 875. Wizja lokalna o której mowa powyżej, nie jest zebraniem Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. Prowadzenie ustaleń z w/w osobą nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które wystąpią w trakcie jak i po dokonaniu wizji lokalnej, należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej, z uwzględnieniem art. 38 ust. 1 uPzp. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w czynności w zakresie (szczegółowy zakres w załączniku nr 8 do SIWZ): 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe; 2) Roboty w zakresie usuwania gruzu; 3) Roboty murarskie, tynkarskie; 4) Roboty w zakresie betonowania; 5) Roboty izolacyjne; 6) Roboty w zakresie pokrywania podłóg i ścian; 7) Roboty malarskie; 8) Roboty izolacyjne; 9) Roboty w zakresie konstruowania , fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg; 10) Wywóz gruzu i odpadów. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 9 SIWZ. Termin realizacji zamówienia (wymagany): maksymalnie do 100 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka: BIP/PLATFORMA ZAKUPOWA/ Odnośnik: Zamówienia Publiczne 17 WOG na Platformie Zakupowej informacje z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności, lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wypełniony formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG z podziałem na 3 zadania).
Dodano: 2023-07-31 - Dostosowanie wybranych pomieszczeń w placówkach oświatowych Powiatu polickiego do standardów Modelu Dostępnej Szkoły – część II, część III oraz część IV.
Dodano: 2023-07-13 - „Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Klasztorne” III
Dodano: 2022-10-14 - Przebudowa zatok autobusowych na ul. Szczecińskiej w Stargardzie
Dodano: 2022-08-19 - Roboty remontowe w budynkach nr: 4, 5, 7, 21, zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Stargardzie i Bielkowie
Dodano: 2021-04-16 - Aranżacja pomieszczeń sanitarnych znajdujących się na parterze skrzydła menniczego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
Dodano: 2021-02-23 - Remont posadzki polegający na wykonaniu powłoki nieiskrzącej i antystatycznej w budynku magazynowym nr 62 kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie oraz budynku magazynowego nr 23 kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu.
Dodano: 2021-01-13 - Aranżacja pomieszczeń sanitarnych znajdujących się na parterze skrzydła menniczego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
Dodano: 2020-12-23 - Remont posadzki polegający na wykonaniu powłoki nieiskrzącej i antystatycznej w budynku magazynowym nr 62 kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie oraz budynku magazynowego nr 23 kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu.
Dodano: 2020-11-13 - Wykonanie robót budowlano-remontowych w budynku Strażnicy oraz obiektów małej architektury i elementów zagospodarowania terenu, realizowanych w ramach zadania finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn.: „Poprawa efektywności energetycznej, usprawnienie systemu oczyszczania ścieków, modernizacja zaplecza dydaktycznego infrastruktury Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie wraz z przygotowaniem terenu pod budowę Ośrodka Rehabilitacji Dzikich Zwierząt”
Dodano: 2020-11-12