Przetargi.pl
Remont budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Gorzowie Wlkp.- branża budowlana /parter i przyziemie/.

Prokuratura Okręgowa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957392000 , fax. +48957392005
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa
    ul. Moniuszki 2
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957392000, fax. +48957392005
    REGON: 000569496
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ ochrony prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Gorzowie Wlkp.- branża budowlana /parter i przyziemie/.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: remont budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Gorzowie Wlkp. ul. Moniuszki 2, 66-400 Gorzów Wlkp., w tym m.in. 1)malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach i na klatkach schodowych,2)wymianę wykładzin i naprawę podłóg,3)montaż tzw. sufitów podwieszanych,4)wymianę przerdzewiałych i zakamienionych zaworów wody wraz z wykonaniem swobodnego dostępu do nich,5)przekonstruowanie niektórych nieotwieranych okien,6)renowację wskazanych elementów budynku, 7) sporządzanie rysunków powykonawczych - na bieżąco w miarę postępu robót; 8) wykonanie Dokumentacji Powykonawczej (DP), zawierającej m.in.:a)DP - architektura i konstrukcja – 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej,b)DP - branża elektryczna – 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej,c)DP - branża sanitarna – 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. Dokumentacja sporządzona w wersji elektronicznej winna być zapisana na płytach DVD w formatach obsługiwanych przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, AutoCAD, PRO-NORMA przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu wykonawczego tj. pliki tekstowe doc, rtf, txt, pdf, ath; rysunki techniczne dwg, dxf; obrazy bmp, jpg (w rozdzielczości 400-600 dpi). Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 3.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa SIWZ wraz z załącznikami w szczególności Dokumentacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem Oświadczenia projektanta- zał. 8 do SIWZ. 4.Na podstawie art. 29 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) przedmiotowy remont nie wymaga uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. 5.W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca.6. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia licząc od momentu dokonania odbioru końcowego robót - zgodnie z art. 568 Kodeksu Cywilnego – okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.7.W zakresie czynności Wykonawcy nie leżą czynności, do których wykonania (zgodnie z ustawą Prawo Budowlane) zobowiązany jest Zamawiający. 8. Wszystkie prace będą wykonywane w trakcie eksploatacji budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej. 9. Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z funkcją użytkową budynku. Zamawiający zaleca również prowadzenie robót po godzinach pracy Prokuratury oraz w dni wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.10.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, a nie mającej wpływ na jej formalną ocenę.11.Projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) określa prawa i obowiązki Stron Umowy w okresie jej trwania - realizacji zamówienia - w tym m.in.: szczegółowy opis sposobu dokonywania odbiorów, zasady płatności oraz warunki gwarancji. 12.We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć, jako „typu” i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. nie gorszych od proponowanych w Dokumentacji Technicznej.13. Charakterystyka ogólna budynku: Budynek stanowiący przedmiot opracowania jest obiektem wolnostojącym, częściowo podpiwniczonym, trzykondygnacyjnym z poddaszem użytkowym, dachem wielospadowym, krytym dachówką ceramiczną. Został on poddany modernizacji i rozbudowie w 1998 r. Pierwotna część została wzniesiona w technologii tradycyjnej w I połowie XX wieku a część dobudowana powstała w latach 1998 – 2005.Kubatura jego wynosi 10 815 m3 a powierzchnia użytkowa 2 092,90 m2 . Budynek wyposażony w instalacje: wodno–kan., c.o., elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych, teletechniczną, informatyczną i monitoringu wizyjnego.14. Wymagania ogólne dotyczące wykonania zamówienia: 1) Podstawą wykonania i wyceny robót jest dokumentacja projektowa, ST oraz przedmiary robót, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. 2) W przypadku rozbieżności Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić inspektora nadzoru i projektanta, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. 3) Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały winny być zgodne z Dokumentacją Techniczną oraz innymi przepisami obowiązującymi. 4) Dane określone w Dokumentacji Technicznej należy uważać za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji i za wiedzą projektanta. 5) Cechy materiałów i elementów budowli muszą być jednorodne i wykazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. 6) W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z Dokumentacją Techniczną i wpłynie to na niezadowalającą jakość wykonanych robót to takie materiały należy niezwłocznie zastąpić innymi, a roboty rozebrać na koszt Wykonawcy. 7) Wszystkie materiały stosowane przy realizacji zamówienia powinny posiadać certyfikat lub aprobatę techniczną.8) Przy wykonywaniu robót należy uwzględniać instrukcje producenta materiałów oraz przepisy związane i obowiązujące, w tym również te, które uległy zmianie lub aktualizacji. 9)W przypadku istnienia norm, atestów, certyfikatów, instrukcji ITB, aprobat technicznych, świadectw dopuszczenia nie wyszczególnionych w załączonej dokumentacji a obowiązujących, Wykonawca ma również obowiązek stosowania się do ich treści i postanowień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Oświadczenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5. Odpowiednie pełnomocnictwa. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy P.z.p. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach