Przetargi.pl
Remont budynku położonego przy ul. Mazurskiej 13 w Brodnicy w celu dostosowania go do potrzeb Urzędu Gminy Brodnica i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Zamkowa 13 A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4941612 , fax. 56 4941640
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    ul. Zamkowa 13 A 13 A
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4941612, fax. 56 4941640
    REGON: 00053423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku położonego przy ul. Mazurskiej 13 w Brodnicy w celu dostosowania go do potrzeb Urzędu Gminy Brodnica i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku położonego przy ul. Mazurskiej 13 w Brodnicy na działce nr 643/1 w celu dostosowania go do potrzeb Urzędu Gminy Brodnica i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Przewidziany do remontu obiekt stanowi budynek czterokondygnacyjny w części podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej, murowany. Podstawowe dane techniczne: - powierzchnia zabudowy 717,40 m2 - powierzchnia użytkowa 1.460,25 m2 - powierzchnia piwnic 453,07 m 2 - kubatura 6184,17 m3 W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1. Roboty ogólnobudowlane: - wymiana posadzek pomieszczeń biurowych na płytki gresowe, - naprawa ścian wewnętrznych, położenie gładzi gipsowych oraz malowanie ścian i sufitów, - przebudowa ścianek, - wydzielenie sali konferencyjnej i pomieszczeń dla GOPS, - wymiana sufitów podwieszonych na parterze, - montaż drzwi wewnętrznych na parterze do sali konferencyjnej i pomieszczeń dla GOPS oraz okienka kasowego, - malowanie pomieszczeń piwnicznych. 2. Roboty instalacji sanitarnej - wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej na parterze(zaplecze kuchenne, sanitariat dla niepełnosprawnych, sanitariat ogólnodostępny), - przebudowa instalacji p-poż., - dostosowanie instalacji centralnego ogrzewania (dodatkowe grzejniki w miejscach wskazanych w projekcie), - montaż centrali wentylacyjnej i klimatyzacji sali konferencyjnej, - dostosowanie instalacji wentylacyjnej dla potrzeb pozostałych pomieszczeń. 3. Roboty instalacji elektrycznej - dostosowanie instalacji oświetlenia i gniazd wg projektu. 4. Roboty instalacji teletechnicznej - wykonanie instalacji LAN, - wykonanie systemu nagłośnienia sali konferencyjnej, - wykonanie sieci telekomunikacyjnej, - wykonanie systemu monitoringu TV/IP. Jeżeli w dokumentacji projektowej znajdują się nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) to mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. robót. Uwaga: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót poszczególnych branż - projekty budowlane obejmują szerszy zakres prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 95 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach