Przetargi.pl
Remont budynku nr 4 (I etap) przy ul. Langiewicza 4, 35-021 Rzeszów

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2016-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 4 (I etap) przy ul. Langiewicza 4, 35-021 Rzeszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie remonty budynku nr 4 (I etap) przy ul. Langiewicza 4, 35-021 Rzeszów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) Roboty ogólnobudowlane W zakres prac obejmujących I etap remontu przedmiotowego budynku wchodzą roboty wykonywane w większości na zewnątrz budynku oraz na poddaszu. Zakres robót obejmuje m.in.: - demontaż niektórych krat zewnętrznych w oknach (wg. dokumentacji projektowej), - demontaż balustrad przy schodach zewnętrznych do budynku, - rozebranie posadzek z płytek, zerwanie gładzi cementowej w miejscach schodów zewnętrznych, - poszerzenie otworu drzwi wejściowych zewnętrznych do piwnicy, - rozebranie istniejących rur spustowych, - rozebranie chodników przed elewacją frontową budynku i elewacją ściany szczytowej 4-4 oraz dojścia prowadzącego do schodów zejściowych do piwnic, - wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych piwnic, - wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych metodą iniekcji krystalicznej, osuszanie ścian piwnic, - przebudowa schodów zewnętrznych (przed wejściami głównymi, od strony ściany szczytowej oraz zejścia do piwnic), - montaż nadproża nad poszerzonym wejściem zewnętrznym do piwnicy, - montaż drzwi stalowych zewnętrznych do piwnicy wraz z ościeżnicą, - wstawienie okienek piwnicznych z wysokoudarowego PVC w kolorze białym rozwierno-uchylnych, - montaż krat stalowych zewnętrznych w oknach (wg. dokumentacji projektowej), - remont elewacji budynku, oczyszczenie i uzupełnienie poziomych i pionowych spoin cokołu z piaskowca wokół budynku, zabezpieczenie gzymsów przed siadaniem ptaków, - zabezpieczenie drewna okapów dachu preparatem ochronnym impregnująco-dekoracyjnym, - montaż nowych rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej, - wykonanie zadaszeń nad schodami zewnętrznymi do budynku, - wymiana balustrad schodowych przed wejściami głównymi o wys. 110cm, - ułożenie chodnika przed elewacją frontową budynku i elewacją ściany szczytowej 4-4 oraz dojścia prowadzącego do schodów zejściowych do piwnic (ułożenie nowego chodnika na podsypce cementowo-piaskowej gr. 7cm i podkładzie piasku gr. 20cm), - docieplenie stropu poddasza wełną mineralną gr. 20cm wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i paraprzepuszczalnej, z wykonaniem pomostów drewnianych do komunikacji na strychu celem wyjścia na dach, - ocieplenie ścian kominów istniejących na kondygnacji poddasza płytami styropianowymi gr. 8cm, - ocieplenie ścian klatki schodowej płytami styropianowymi gr. 15 cm na kondygnacji poddasza, - impregnacja grzybobójcza konstrukcji dachowej, - obudowanie nowych pionów wodociągowych płytami g-k wodoodporną na ruszcie metalowym, z drzwiczkami na zawory oraz ułożenie płytek. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. 2) Roboty sanitarne: W zakres prac obejmujących I etap remontu przedmiotowego budynku wchodzą roboty związane z remontem instalacji centralnego ogrzewania i instalacji wod-kan (bez odprowadzenia skroplin). Należy wykonać roboty sanitarne zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres robót obejmuje: a) Instalacja centralnego ogrzewania: - roboty demontażowe całej istniejącej instalacji centralnego ogrzewania (demontaż istniejącej izolacji z wełny mineralnej z płaszczem klejowo-gipsowym na zewnątrz, demontaż grzejników żeliwnych członowych oraz grzejników z rur ożebrowanych, demontaż armatury, demontaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych), - montaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych, - montaż rozdzielaczy, - montaż rur przyłącznych do grzejników, - montaż nowych grzejników stalowych płytowych oraz aluminiowych, - płukanie istniejących grzejników żeliwnych członowych, piaskowanie, malowanie oraz ich kompletowanie, - wykonanie prób szczelności istniejących grzejników żeliwnych członowych, - montaż istniejących grzejników żeliwnych członowych, - montaż armatury (zawory termostatyczne proste grzejnikowe z nastawą wstępną montowane na zasilaniu, zawory odcinające proste montowane na powrocie, zawory przelotowe, zawory spustowe, głowice termostatyczne, automatyczne zawory odpowietrzające, zawory równoważące z odwodnieniem, termometry), - wykonanie prób ciśnieniowych szczelności instalacji wewnętrznej c.o., płukanie instalacji c.o., sprawdzenie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco z regulacją, - wykonanie czyszczenia rurociągów stalowych do drugiego stopnia czystości, następnie pomalowanie rurociągów farbą gruntową i dwukrotne pomalowanie farbą nawierzchniową, - wykonanie izolacji rurociągów otulinami z pianki poliuretanowej z osłoną z folii PVC, - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - uruchomienie instalacji. b) Instalacja wodociągowa: Należy istniejącą instalację wodociągową wraz z pionami w sanitariatach wymienić na nową pomijając rozprowadzenie wody do poszczególnych przyborów (z wyjątkiem nowoprojektowanych zlewów gospodarczych i zaworów ze złączką do węża). Należy zamontować nowe zlewy gospodarcze i zawory ze złączką do węża oraz podprowadzenie do nich z pionów instalacji wodociągowej, natomiast wydzielenie ściankami schowków porządkowych nastąpi w II etapie robót (rok 2017). - roboty demontażowe istniejącej instalacji wodociągowej i hydrantowej, - demontaż i montaż zasobników cieplej wody, - montaż zestawu do podnoszenia ciśnienia (wraz z łącznikami amoryzacyjnymi, wykonaniem konstrukcji i jego uruchomieniem), - montaż instalacji wodociągowej w całym budynku (rozprowadzenie głównych poziomów wodociągowych - woda zimna, ciepła i cyrkulacja; wykonanie nowych pionów wodociągowych; rozprowadzenie wody w bruzdach ściennych do nowych zlewów gospodarczych i zaworów ze złączką do węża), - montaż instalacji hydrantowej wraz z szafkami hydrantowymi, - montaż izolacji na instalacji wodociągowej i hydrantowej, - montaż nowej armatury wodociągowej, - wykonanie prób szczelności i płukania instalacji wodociągowej, - przejścia instalacji przez ściany wykonać w tulejach ochronnych, - wykonać obudowy instalacji wodociągowej płytami g-k (zgodnie z dokumentacją projektową) , - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. c) Instalacja kanalizacji sanitarnej: W I etapie robót remontowych nie będzie wykonywana instalacja odprowadzenia skroplin. Należy w obecnym etapie wykonać: odprowadzenie ścieków z nowo zamontowanych zlewów gospodarczych, kratek ściekowych, wszystkie piony kanalizacyjne wyprowadzić ponad dach budynku i zakończyć rurami wywiewnymi, wykonać odpowietrzenia istniejących pionów kanalizacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową, wymienić wpusty kanalizacyjne na nowe, montaż przepompowni do wody brudnej, wymienić w piwnicach piony z żeliwa na PVC oraz zamontować czyszczaki, czyszczenie przykanalików). - roboty demontażowe istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej wewnątrz budynku (rurociągi żeliwne w piwnicach, wpusty kanalizacyjne), - montaż kanalizacji sanitarnej na ścianach budynku wraz z wykonaniem podejść i podłączeniem przyborów (wpusty kanalizacyjne i zlewy gospodarcze), - montaż nowych wpustów podłogowych (wszystkie wpusty muszą posiadać zasyfonowanie), - montaż nowych wywiewek kanalizacyjnych (wyprowadzić ponad dach budynku), - montaż czyszczaków na każdym pionie kanalizacyjnym, - montaż nowych przyborów sanitarnych, - montaż przepompowni do wody brudnej, - czyszczenie przykanalików, - wykonać obudowy kanalizacji sanitarnej płytami g-k z drzwiczkami na czyszczaki, - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. 3) Roboty elektryczne: W zakres prac obejmujących I etap remontu przedmiotowego budynku wchodzą roboty związane z wykonaniem głównego zasilania elektroenergetycznego budynku oraz wykonaniem kompletnej instalacji odgromowej budynku (część podziemna i nadziemna). a) Główne zasilanie elektroenergetyczne: Zakres robót obejmuje m.in.: - zmiana trasy kabla zasilającego budynek Nr 4, na zasilanie bezpośrednie z wolnego pola odpływowego stacji RGNN kompleksu, - wykonanie wykopu o głębokości 0,9m na trasie RGNN do szafy Kablowej SK-1 (w miejsce istniejącego złącza ZK-3 nr 1 budynku Nr 4), - wykonanie wykopu na trasie od szafy SK-1 do szafy kablowej SK-2 budynku Nr 4, - wykonanie wykopu i odkrycie kabla zasilającego budynek Nr 1 złącze ZK-3 nr 2 z szafy kablowej SK-2 budynku Nr 4, - usunięcie istniejących starych kabli zasilających typ YAKY 0,6/1kV 4 x 120mm2, - pogłębienie wykopów do 1m, - ułożenie w wykopach na głębokości 1 m, płaskownika FeZn 200mm2, - przykrycie płaskownika warstwą gruntu rodzimego grubości 0,3m, - ułożenie nowego kabla zasilającego typ YAKY 0,6/1kV 4 x 240mm2 na warstwie piasku 0,1m i zasypanie warstwą piasku 0,1m, następnie warstwą gruntu rodzimego 0,15m i przykrycie folią kablową niebieską, przy przejściach przez drogi wykonać przepusty kablowe (wg. projektu). Na trasie kabla wkopać oznaczniki trasy kabla zgodnie z projektem. - prefabrykacja i montaż szaf kablowych SK-1 i SK-2, obudowy stalowe wzmocnione, aparatura łączeniowa (wersja rozłączników bezpiecznikowych listwowych z zabudowanym elektronicznym modułem kontroli stanu wkładek, przełącznik sieć - agregat 400A, gniazdo 125A 6h 3P + N + PE, IP67) wykonać ściśle wg. projektu. b) Instalacja odgromowa: Zakres robót obejmuje m.in.: - wykonanie części podziemnej: uziom otokowy i przewody uziemiające. Wykonać wg. projektu, głębokość wykopu od 1,2 do 1,5m, odległości od budynku 2,5-3m od ściany wschodniej budynku ze względu na trasy kablowe i ok. 1,5m od pozostałych stron budynku. Otok wykonać płaskownikiem FeZn 200mm2. Stabilizacja rezystancji uziemienia dodatkowe uziomy pionowe pogrążane mechanicznie o l=4m (typowe pręty uziemiające o fi 22mm stalowe ocynkowane łączone z otokiem przez spawanie). Przewody uziemiające wykonane płaskownikiem FeZn 200mm2, wyprowadzić na wysokość 1,2 m na ścianę budynku do złącz kontrolnych typu płaskownik - drut w obudowie z tworzywa. - wykonanie części napowietrznej - dach dwuspadowy. Wykonać zgodnie z projektem, zwody poziome nienaprężane, wykonane drutem FeZn fi 8mm, zwody pionowe przy kominach i ścianach szczytowych budynku wykonane prętami FeZn o fi min. 16mm i wysokości h = 1 - 1,5m (należy zastosować odpowiednie konstrukcje i uchwyty mocujące). UWAGA: 1) Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna - rysunki i opis). Na stronie internetowej nie jest zamieszczona pełna dokumentacja. Zamieszczone są działy dotyczące wykonania I etapu robót budowlanych. 2) Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia wewnętrzne oraz obszar zewnętrzny objęty remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 3) Dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej na ww budynek posiada 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 4) W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i Inspektorem Nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. 5) Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu w obecności pracownika(ów) Zamawiającego przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie. ROBOTY BUDOWLANE BĘDĄ PROWADZONE PRZY CZYNNYM OBIEKCIE. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 11) oraz Projektu Budowlanego (Załącznik nr 12). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/13/2016, NIP Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach