Przetargi.pl
Remont budynku nr 3 przy ul. Langiewicza 4, 35-021Rzeszów

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2016-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 3 przy ul. Langiewicza 4, 35-021Rzeszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku nr 3 przy ul. Langiewicza 4, 35-021 Rzeszów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) Roboty ogólnobudowlane: - rozebranie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, - rozebranie czap kominowych, - wykucie z muru krat okiennych, - wykucie ościeżnic okiennych i drzwiowych, - demontaż stolarki okiennej (okna piwniczne, dachowe oraz jednego drewnianego okna na ostatniej kondygnacji), - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, obróbek blacharskich, wykopy, wywiezienie i utylizacja gruz z terenu Inwestora, - wybicie wcześniej zamurowanego otworu okiennego na klatce schodowej, - rozebranie części ścian działowych - istniejące sanitariaty oraz pomieszczenia na strychu, - odbicie tynków wewnętrznych pod tynk renowacyjny i tynk w pomieszczeniach piwnicy, - zeskrobanie farby, tynków mozaikowych na korytarzach oraz glazury ze ścian, - rozebranie warstw podłogowych i posadzek, - rozebranie stropu łukowego nad klatka schodową, - rozebranie spodniej warstw stropów drewnianych oraz wierzchniej warstwy z desek wraz z wybraniem warstwy dociskowej z piasku, - rozebranie okładzin schodów wraz z warstwą betonową, - wykucie parapetów wewnętrznych z płyt lastrykowych, - demontaż parapetów zewnętrznych, - rozebranie istniejących zadaszeń nad wejściami do budynku, - wykucie bruzd pod projektowane nadproża, - wykucie lub poszerzenie otworów drzwiowych, - odbicie tynków zewnętrznych z całości elewacji, - rozbiórka posadzki betonowej w części pomieszczeń kondygnacji nadziemnych, całości w pomieszczeń piwnicy oraz na strychu, - oczyszczenie więźby dachowej, - udrożnienie przewodów kominowych, - oczyszczenie cokołu z piaskowca, - oczyszczenie konstrukcyjnych elementów stalowych, - osuszenie ścian piwnic, - wykonać przeponę pozioma ścian fundamentowych za pomocą iniekcji ciśnieniowej, - wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych ze steinoduru gr. 6cm, malowanie elewacji farbą silikatową, podokienniki zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej w kolorze obróbek blacharskich i dachu, - wykonanie remontu elewacji budynku, - wykonanie zadaszenia konstrukcji z kształtowników aluminiowych pokrytej poliwęglanem nad wejściem głównym do budynku i wejściem do piwnic, - remont kominów, - montaż stolarki zewnętrzna (montaż stolarki drzwiowej aluminiowej i stalowej oraz stolarki okiennej PCV oraz podokienników wewnętrznych), - montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - montaż krat okiennych, - wykonanie pokrycia dachu z blachy panelowej, obróbki blacharskie z blachy powlekanej gr. 0,6 mm, rynny i rusy spustowe stalowe, - wykonanie izolacji termicznej stropu płytami steinodur PSN gr.16cm, wełną mineralną, - wykonanie nadproży z elementów prefabrykowanych, - montaż stolarki wewnętrzna (montaż drzwi z ościeżnicami stalowymi, skrzydła płycinowe), - roboty murowe (nowoprojektowane ścianki działowe z pustaków ceramicznych), - szpachlowanie, gruntowanie i malowanie sufitów oraz ścian farbami emulsyjnymi powierzchni (korytarze i pomieszczenia w kolorze ustalonym z użytkownikiem), - podłogi i posadzki (zgodnie z dok. rysunkową), - remont schodów wewnętrznych i zewnętrznych, - rozebranie opaski betonowej i części chodnika, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej 6cm, układanej na podsypce cementowo - piaskowej oraz podbudowie zgodnej z dokumentacja rysunkową, krawężniki betonowe ułożone na ławach betonowych. UWAGA: 1. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. 2. Podjazd dla niepełnosprawnych w tym etapie robót budowlanych nie będzie wykonywany. 2) Roboty sanitarne a) Instalacja wodociągowa: - roboty demontażowe całej istniejącej instalacji wodociągowej i hydrantowej, - montaż instalacji wodociągowej w całym budynku (rozprowadzenie instalacji wodociągowej do przyborów sanitarnych wykonać w bruzdach ściennych), - montaż instalacji hydrantowej wraz z szafkami hydrantowymi, - montaż izolacji na instalacji wodociągowej i hydrantowej, - montaż nowej armatury wodociągowej, - wykonanie prób szczelności i płukania instalacji wodociągowej, - przejścia instalacji przez ściany wykonać w tulejach ochronnych, - wykonać obudowy instalacji wodociągowej płytami g-k, - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. b) Instalacja kanalizacji sanitarnej: - roboty demontażowe całej istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej wewnątrz budynku, - montaż kanalizacji sanitarnej na ścianach budynku wraz z wykonaniem podejść i podłączeniem przyborów, - montaż nowych wpustów podłogowych (wszystkie wpusty muszą posiadać zasyfonowanie), - montaż nowych wywiewek kanalizacyjnych (wyprowadzić ponad dach budynku), - montaż czyszczaków na każdym pionie kanalizacyjnym, - montaż nowych przyborów sanitarnych, - wykonać obudowy kanalizacji sanitarnej płytami g-k z drzwiczkami na czyszczaki, - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. c) Instalacja centralnego ogrzewania: - roboty demontażowe całej istniejącej instalacji centralnego ogrzewania (demontaż istniejącej izolacji z wełny mineralnej z płaszczem klejowo-gipsowym na zewnątrz, demontaż grzejników żeliwnych członowych, demontaż armatury, demontaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych), - montaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych, - montaż rur przyłącznych do grzejników, - montaż grzejników stalowych płytowych oraz stalowych płytowych w wykonaniu higienicznym, - montaż armatury (zawory termostatyczne proste grzejnikowe z nastawą wstępną montowane na zasilaniu, zawory odcinające proste montowane na powrocie, zawory przelotowe, zawory spustowe, głowice termostatyczne, automatyczne zawory odpowietrzające), - wykonanie prób ciśnieniowych szczelności instalacji wewnętrznej c.o., płukanie instalacji c.o., sprawdzenie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco bez regulacji, - wykonanie czyszczenia rurociągów stalowych do drugiego stopnia czystości, następnie pomalowanie rurociągów farbą gruntową i dwukrotne pomalowanie farbą nawierzchniową, - wykonanie izolacji rurociągów otulinami z pianki poliuretanowej z osłoną z folii PVC, - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - uruchomienie instalacji. d) Instalacja klimatyzacji: - roboty instalacyjne rur i armatury, - montaż jednostek klimatyzacyjnych, - wykonanie izolacji cieplnej przewodów, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. e) Instalacja wentylacji: - montaż wentylatorów, - montaż kanałów wentylacyjnych, - montaż elementów wentylacyjnych (kratki, nawiewniki, zawory wentylacyjne, czerpnie, wyrzutnie, przepustnice), - wykonanie izolacji cieplnej kanałów wentylacyjnych, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. 3) Roboty elektryczne: Roboty remontowe nie obejmują wykonania instalacji: systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz instalacji systemu kontroli dostępu. a) wykonanie zasilania budynku nr 3, obejmujące: - wykonanie wykopu i odkrycie kabli zasilających 2 x YAKY 0,6/1kV 4 x 120mm2, - ułożenie na głębokości minimum 1 m uziomu ochronnego PE wykonanego z płaskownika FeZn 200mm2 na trasie szyna PE rozdzielni RGNN - szyna PEN szafa kablowa SK. Rezystancja uziomu PE stabilizowana sześcioma równomiernie rozmieszczonymi uziomami pionowymi o długości 4 m każdy - rys. nr E-01, - demontaż istniejących wnękowych złącz kablowych, - prefabrykacja i montaż zintegrowanej szafy kablowej SK, wyposażonej zgodnie z projektem rys. nr E-01 i opisem technicznym, - montaż wyłącznika głównego budynku WG zgodnie z projektem i opisem technicznym, b) prefabrykacja i montaż wg. projektu rozdzielnic elektrycznych budynku nr 3: - rozdzielnia główna RG, - rozdzielnia piwnicy R-1, - rozdzielnica parteru R0, - rozdzielnica I piętra R1, - rozdzielnica II piętra i strychu R2, - rozdzielnica systemów dodatkowych RSD, - rozdzielnica RPOŻ. c) Pozostałe roboty z zakresu instalacji elektrycznej: - wykonanie demontażu istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - wykonanie wg. projektu wewnętrznych linii zasilających rozdzielnice elektryczne budynku nr 3. - montaż korytek kablowych służących do rozprowadzenia instalacji elektrycznej na strychu, - wykonanie instalacji gniazd, wypustów 1-fazowych i 3-fazowych wg. projektu, - wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i zewnętrznego budynku, - wykonanie instalacji zasilania wentylatorów, - wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i wraz z oprawami kierunkowymi, w pomieszczeniach zabiegowych na parterze zamontować naścienne dwufunkcyjne przepływowe oprawy bakteriobójcze UV-C np. typ NBVE 110/35, - wykonanie instalacji pożarowej przewodami w izolacji ognioodpornej, - wykonanie instalacji SAP, - wykonanie instalacji systemu oddymiania, - wykonanie instalacji przyzewowej WC, - wykonanie instalacji przywoławczej, - wykonanie instalacji ochrony przepięciowej w szafie kablowej SK i rozdzielnicach wg. projektu, - wykonanie demontażu istniejącej instalacji odgromowej części napowietrznej i podziemnej (uziomy pionowe), - wykonanie po obrysie min. 1m od budynku, wykopu pod uziom poziomy otokowy budynku stabilizowany uziomami pionowymi, wraz z przewodami uziemiającymi, głębokość wykopu minimum 1m, - wykonanie na dachu uziomu poziomego i zwodów pionowych wg. projektu, - połączenie przewodów odprowadzających z przewodami uziemiającymi za pomocą złącz kontrolno-pomiarowych w obudowach ochronnych z PCV, - wykonanie instalacji wyrównawczej wewnętrznej wg. projektu, - badania odbiorcze i pomiary kontrolne całości wykonanej instalacji UWAGA: 1) Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna - rysunki i opis). 2) Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 3) Dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej na w/w budynek posiada 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 4) W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i Inspektorem Nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. 5) Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót dla poszczególnych branż (Załącznik nr 9A, 9B, 9C), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych wraz z rysunkami dla poszczególnych branż (Załącznik nr 11A, 11B, 11C). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/5/2016, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach