Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Legionowie ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. Zegrzyńska 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6866972, 7728619 , fax. 022 6866972
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Legionowie
ul. Zegrzyńska 8 8
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 022 6866972, 7728619, fax. 022 6866972
REGON: 01613718700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont budynku nr 14 i 15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie robót remontowo-budowlanych: a) budynek nr 14 - wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami, malowanie elewacji, b) budynek nr 15 - wymiana pokrycia dachu i naprawa konstrukcji, wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana stolarki okiennej i dr - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7.000,00 PLN słownie: siedem tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, wykonali roboty remontowo-budowlane, przynajmniej w jednym budynku użyteczności publicznej na kwotę równą lub powyżej 14 000 euro, 3) posiadają na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub mają zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 400.000PLN słownie: czterysta tysięcy złotych, 4) wykażą się dysponowaniem, co najmniej jednej osoby do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia konstrukcyjno budowlane uprawniające do kierowania robotami remontowo-budowlanymi i będącego członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych. 6) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1, pkt 2-4
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót remontowo- budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem przedmiotu zadania, dat wykonania i odbiorców, w tym, przynajmniej w jednym budynku użyteczności publicznej o wartości równej lub powyżej 14 000 euro, c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych nie mniej niż 400.000 PLN słownie: czterysta tysięcy złotych lub zdolność kredytową w tej samej wysokości wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią dokumentu stwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów lub architektów budownictwa, e) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych, f) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, g) parafowany wzór umowy przez Wykonawcę, h) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, i) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiaru robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl-legionowo.pl zakładka Zamówienia Publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachów obiektów oświatowych na terenie gminy Stare Babice
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie remontu budynku nr 5 w kompleksie K - 0030 w Warszawie, ul. Leśna 5
Dodano: 2016-05-31 - remont kominów, wymiana obróbek blacharskich, montaż nasad kominowych w budynku mieszkalnym przy ul. Pańskiej 99 w Warszawie oraz remont kominów ponad dachem i montaż siatek zabezpieczających na elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Płockiej 2BC w Warszawie
Dodano: 2016-05-20 - remont dachu budynku użytkowego U2 przy ul. Wolskiej 60
Dodano: 2016-05-10 - Wykonanie remontu budynku nr 5 w kompleksie K - 0030 w Warszawie, ul. Leśna 5
Dodano: 2016-04-25 - Wymiana pokrycia dachowego oraz orynnowania wraz z instalacją odgromową budynku Szkoły Podstawowej w Łęgu Starościńskim
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie prac konserwacyjnych dachu budynku nr 54 w kompleksie K-6077 w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 1 C
Dodano: 2016-04-11 - Termoizolacja dachów budynków magazynowych w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Lisowicach
Dodano: 2015-10-09 - Remont pokrycia dachu budynku magazynowego w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Zalesiu
Dodano: 2015-06-22 - Remont pokrycia dachu i elewacji budynku przy Pl. Wolności 20 w Grójcu
Dodano: 2015-06-09