Przetargi.pl
Remont budynku nr 10 w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 10 w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych i sanitarnych w budynku nr 10 przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty budowlane a) Brama nr 4 i 5: pomiędzy pomieszczeniami magazynowymi, w których zamontowane są bramy nr 5 i 6 zamurować otwór drzwiowy w ścianie o wym. 1,0 x 2,0 m ścianką grubości 1 cegły, cegłą pełną na zaprawie cementowo-wapiennej; uzupełnić braki tynku w pomieszczeniu magazynowym (brama nr 4 i 5); powierzchnię sufitu i ścian w pomieszczeniu magazynowym (brama nr 4 i 5) przygotować pod malowanie poprzez poszpachlowanie nierówności, a następnie pomalować pomieszczenie dwukrotnie farbą emulsyjną, a także otynkować z obydwu stron zamurowanie po drzwiach; posadzkę cementową w pomieszczeniu magazynowym (brama nr 4 i 5) należy wyrównać poprzez śrutowanie podłoża; przed ułożeniem posadzki właściwej należy wykonać warstwę wyrównawczą z zaprawy samopoziomującej grubości do 2,5 cm w pomieszczeniu magazynowym (brama nr 4 i 5); w pomieszczeniu magazynowym (brama nr 4 i 5) należy wykonać posadzki z masy epoksydowej powłokowej; na zewnątrz bram nr 4 i 5 rozebrać podłoże z kostki kamiennej wys. 10 cm, w miejscu rozebranej kostki wykonać podjazd żelbetowy z betonu B-20. b) Diagnostyka (pomieszczenia warsztatowe, pomieszczenia biurowe, WC) w pomieszczeniach warsztatowych oraz WC rozebrać wykładzinę z płytek glazurowych; w pomieszczeniach warsztatowych biurowych oraz WC rozebrać posadzkę z płytek podłogowych, zamurować otwór drzwiowy cegłą pełną grub. ? cegły na zaprawie cementowo wapiennej (pomiędzy pomieszczeniem biurowym, a pomieszczeniem warsztatowym małym); w pomieszczeniu biurowym lamperię z farby olejnej na ścianach należy wyługować roztworem sody kaustycznej lub innym podobnym środkiem chemicznym nie niszczącym struktury tynku, po zdemontowaniu okładziny ścian z płytek glazurowych należy wykonać uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III (pomieszczenia warsztatowe i WC); posadzkę cementową w pomieszczeniach warsztatowych , pomieszczeniach biurowych i WC należy wyrównać przez śrutowanie podłoża; przed ułożeniem posadzki właściwej należy wykonać warstwę wyrównawczą z zaprawy samopoziomującej grubości do 2,5 cm (pomieszczenia warsztatowe, pomieszczenia biurowe, WC); wykuć ze ścian stare ościeżnice drzwi stalowych o powierzchni do 2 m2 - szt. 5, następnie obsadzić w wykutych otworach nowe ościeżnice stalowe 80 - 3 szt. i 90 - 2 szt. (ościeżnice należy pomalować dwukrotnie farbą na budowie), a następnie zamontować drzwi płycinowe pełne z otworami lub kratką u dołu dla pomieszczeń WC; w pomieszczeniach warsztatowych (w tym kanał naprawczy) oraz w pomieszczeniu biurowym wykonać okładzinę ścian z masy akrylowej utwardzanej (mozaika) o grubości ziarna do 1,5 mm do wys. 2,0 m - kolor mozaiki należy uzgodnić z użytkownikiem; w pomieszczeniu WC na ścianach ułożyć płytki glazurowane do wys. 2,0 m - kolor płytek należy uzgodnić z użytkownikiem; przygotować sufity i ściany do malowania przez poszpachlowanie nierówności, następnie dokonać dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi; w kanale remontowym należy pomalować farbą olejną elementy metalowe; w pomieszczeniach warsztatowych oraz w pomieszczeniu biurowym należy wykonać posadzki z masy epoksydowej powłokowej; w pomieszczeniach sanitariatów na posadzce ułożyć płytki - kolor płytek należy uzgodnić z użytkownikiem; podczas wykonywania robót remontowych należy zdemontować zużyte rolki diagnostyczne, a w ich miejsce zostaną zamontowane nowe rolki dostarczone przez użytkownika; ściany pomieszczeń magazynowych po demontażu grzejników (ściany z oknami) należy przygotować do malowania przez poszpachlowanie nierówności, a następnie dokonać dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi. Po zakończeniu robót należy uprzątnąć z placu budowy spryzmowany gruz. c) Elewacja zdemontować i wymienić na nowe okucia blacharskie, rynny, obróbki gzymsu, itp. skuć stare odparzone tynki zewnętrzne nakrapiane z elewacji budynku z zaprawy cementowo-wapiennej; skuć stare okładziny cokołu z masy lastrykowej; dokonać uzupełnienia odbitych tynków, tynkiem gładkim z zaprawy cementowo-wapiennej kat. III; wykonać malowanie elewacji budynku farbą silikatową dwukrotnie - kolor podobny do istniejącego, uzgodnić z użytkownikiem; wykonać tynk cokołu z zaprawy cementowo-wapiennej jako podkład pod wykonanie okładziny cokołu z masy akrylowej utwardzanej (mozaika) o grubości ziarna do 1,5mm - kolor mozaiki do uzgodnienia z użytkownikiem; Po zakończeniu robót z placu budowy należy wywieźć zgromadzony spryzmowany gruz. UWAGI: Zdemontowane skrzydła drzwiowe i ościeżnice drewniane Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przewiezieniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie. 2) Roboty sanitarne a) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 10 Budynek Nr 10 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie wyposażony jest w instalację centralnego ogrzewania stalową, dwururową, z grzejnikami ożebrowanymi, bez zaworów termostatycznych. Instalacja częściowo jest zaizolowana wełną mineralną z płaszczem klejowo-gipsowym na zewnątrz. Węzeł rozdzielaczowy został wyremontowany w 2013r. Pozostała część instalacji centralnego ogrzewania jest stara w złym stanie technicznym. Zapotrzebowanie ciepła na przedmiotowy budynek wynosi: 174,45 kW. Parametry pracy instalacji centralnego ogrzewania 90/70°C. Zakres robót obejmuje: demontaż izolacji z wełny mineralnej z płaszczem klejowo-gipsowym na zewnątrz; demontaż grzejników dwu-, trzy-, czterorzędowych żeliwnych z rur ożebrowanych, grzejnika stalowego z rur gładkich, żeliwnego członowego; demontaż zaworów odcinających o połączeniach gwintowanych o śr. 15÷32mm; demontaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych o śr. 15÷65mm; demontaż zbiornika odpowietrzającego o poj. 10dm3; montaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych o śr. 15÷65mm; montaż rur przyłącznych do grzejników o śr. 15÷25mm; montaż grzejników z rur stalowych ożebrowanych dwu-, trzy-, czterorzędowych, grzejników płytowych; montaż armatury (zawory termostatyczne proste grzejnikowe z nastawą wstępną o śr. 15÷25mm montowane na zasilaniu, zawory odcinające proste o śr. 15÷20mm montowane na powrocie, zawór równoważący z nastawą ręczną o śr. 32mm montowany przy nagrzewnicy, zawory przelotowe, zawory spustowe, głowice termostatyczne, automatyczne zawory odpowietrzające); montaż zbiornika odpowietrzającego o poj. 10dm3; wykonanie prób ciśnieniowych szczelności instalacji wewnętrznej c.o., płukanie instalacji c.o., sprawdzenie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco bez regulacji; wykonanie czyszczenia rurociągów stalowych do drugiego stopnia czystości, następnie pomalowanie rurociągów farbą gruntową i dwukrotne pomalowanie farbą nawierzchniową; wykonanie izolacji rurociągów otulinami z wełny mineralnej gr. 40mm; wykonanie przejść ppoż. instalacji c.o. przez ściany w pom. magazynu farb i lakierów - brama nr 10. b) Remont pomieszczenia sanitarnego (WC) w budynku nr 10 - brama nr 24 diagnostyka Zakres robót obejmuje: demontaż urządzeń sanitarnych (pisuar, umywalka, miska ustępowa), demontaż wpustu żeliwnego podłogowego śr. 50mm, demontaż rurociągów żeliwnych i z PVC o śr. 50 i 100mm, demontaż baterii umywalkowej i natryskowej, demontaż zaworów odcinających wodociągowych, montaż rurociągów z PVC kanalizacyjnych o śr. 50 i 100mm, montaż czyszczaka kanalizacyjnego o śr. 100mm, montaż wpustu żeliwnego podłogowego o śr. 50mm, montaż urządzeń sanitarnych (umywalki z syfonem, pisuaru z zaworem spłukującym, miski ustępowej, brodzika natryskowego z tworzywa sztucznego o wym. 90x90cm z kabiną natryskową kwadratową, z drzwiami przesuwnymi o wys. 185cm z profilami chromowanymi, syfonem nadstropowym), montaż rurociągów instalacji wodociągowej, montaż armatury wodociągowej (zaworów odcinających wodociągowych, zaworu czerpalnego, baterii umywalkowej i natryskowej), wykonanie prób szczelności, płukania instalacji wodociągowej, wykonanie izolacji rurociągów wodociągowych otuliną z pianki polietylenowej z folią polietylenową na zewnątrz gr. 6mm na rurociągi o śr. 15÷25mm. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót, Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (STWIORB) oraz Rysunkach Technicznych - stanowiących Załączniki do SIWZ i integralną jej część. 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/64/2014, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach