Przetargi.pl
Remont budynku nr 10 - ul. Krakowskiej 11B, 35-111 Rzeszów

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 10 - ul. Krakowskiej 11B, 35-111 Rzeszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie roboty remontowej z zakresu remontu budynku nr 10 - ul. Krakowskiej 11B, 35-111 Rzeszów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1) Branża ogólnobudowlana: Remont murków pomiędzy budynkiem nr 10 i 4 oraz przy bramie głównej, Wymiana bramy alarmowej za budynkiem nr 10, Wykonanie posadzki epoksydowej w pomieszczeniu nr 1, Wymiana krat 4 szt., Malowanie bramy głównej i ogrodzenia, Wykonanie mozaiki akrylowej. 2) Branża sanitarna - wentylacja: Montaż przewodów wentylacyjnych, Montaż urządzeń, armatury i uzbrojenia przewodów wentylacyjnych, Wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych, Montaż systemu detekcji toksycznych związków, Wykonanie prób funkcjonowania oraz regulacja instalacji, Montaż nowej rozdzielnicy RW i dobudowa pola RG, Montaż nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej w wykonaniu przeciwwybuchowym wraz z osprzętem, Rozruch instalacji elektrycznej, Wykucie i zamurowanie otworów w ścianach, Przebicie i zabetonowanie otworów w stropach, Uzupełnienie pokryć dachowych z papy. 3) Branża elektryczna: Roboty ziemne związane z wykonaniem uziomu otokowego i 8 dodatkowych uziomów pionowych (stabilizujących rezystancję uziomu otokowego), każdy uziom pionowy o długości l=4m, oraz przewodów uziemiających - łączonych w wykopie o głębokości 1-1,5m przez spawanie, Prace związane z wykonaniem napowietrznej instalacji odgromowej na dachu budynku nr 10, Prace związane z wymianą złącza kablowego i głównego rozłącznika prądu budynku Nr 10. Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach nr 16, 17, 18 (Diagnostyka) i głównych rozdzielni pomocniczych w pozostałych pomieszczeniach budynku nr 10 (R2, R3, R4, R5, R6), Roboty ziemne związane z wykonaniem wykopu kablowego i ułożenie kabla zasilającego elektryczny podnośnik najazdowy 12,5 t zlokalizowany pomiędzy budynkami nr 10 i nr 4, Prefabrykacja i montaż rozdzielni głównej budynku nr 10 - lokalizacja pom. nr 18 (brama nr 23) DIAGNOSTYKA wg. rys nr 5 (rozmieszczenie rozdzielni głównych i pomocniczych). Prefabrykacja i montaż rozdzielni R1 (pom. nr 17) DIAGNOSTYKA - przeznaczenie: zasilanie urządzeń pomocniczych pom. nr 17, Wymiana rozdzielni modułowych (R2 i R3) w pomieszczeniach nr 15 ( w pom. 14) - brama nr 22, pomieszczenie nr 13 (w pom. nr 12) brama nr 19, Wymiana rozdzielni żeliwnej w pomieszczeniu nr 10 (bramy nr 12 i 13) na rozdzielnię szafową R4 - rys. nr 9, Wymiana rozdzielni żeliwnej w pomieszczeniu nr 9 (brama nr 11) na rozdzielnicę szafową - rozdzielnia R5 - rys. nr 10, Wymiana rozdzielni żeliwnej w pomieszczeniu nr 6 (brama nr 8,9 ) na rozdzielnię szafową R6 - rys. nr 11, Montaż przemysłowych kurtyn powietrznych z nagrzewnicą elektryczną - lokalizacja - brama wjazdowa nr 23 do pomieszczenia diagnostyki nr 18, Wymiana kompletnych wentylatorów dachowych w wersji przeciwwybuchowej na dachu pomieszczenia nr 18, Uzupełnienie tynków na stropach i ścianach - naprawa uszkodzeń powstałych w trakcie montażu uchwytów ścienno sufitowych i koryt kablowych we wszystkich pomieszczeniach budynku nr 10, Malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi pomieszczeń od nr 1 do nr 18 - wszystkie pomieszczenia budynku nr 10, Montaż przegród ogniowych na przejściach korytek i przepustów przez ściany budynku Całkowita wymiana instalacji wyrównawczej w pomieszczeniach budynku nr 10, Wymiana oświetlenia podstawowego i dodatkowego, wewnętrznego w pomieszczeniach budynku nr 10 za wyjątkiem pomieszczeń nr 12 i 14, dotyczy pomieszczeń diagnostyki nr 18, 17, 16 - rys. nr 4, pomieszczeń nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Ex, 8, 9, 10, 11 (Rys. nr 8), Wymiana instalacji zasilającej i gniazd 230V 16A ogólnego przeznaczenia w pozostałych pomieszczeniach budynku nr 10 - wg potrzeb, Montaż korytek stalowych perforowanych na zawiesiach i wspornikach ścienno sufitowych we wszystkich pomieszczeniach budynku nr 10, Wykonanie instalacji podtynkowej w pomieszczeniu biurowym nr 16 - zasilanie instalacji oświetleniowej i gniazd jednofazowych ogólnego stosowania. Montaż osprzętu łączeniowego podtynkowego wg. rys nr 3 i 4, Oświetlenie zewnętrzne budynku nr 10, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załączniki nr 9A, 9B i 9C), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załączniki nr 10A, 10B i 10C), Rysunkach technicznych - branża elektryczna (Załącznik nr 11) oraz w Dokumentacji Technicznej - branża sanitarna-wentylacja (Załącznik nr 12). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 12. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. Rozliczenia prowadzone będą wyłącznie w złotych polskich. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem przewidzianych w ustawie Pzp. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian w umowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/4/2015, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach