Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek 8 w Gniewkowie

Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Kilińskiego 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3558451
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o.
    ul. Kilińskiego 9 9
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3558451
    REGON: 34034868800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk-gniewkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek 8 w Gniewkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i renowacji elewacji wielorodzinnego budynku wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Rynek 8 w Gniewkowie (3 - kondygnacyjny z poddaszem użytkowym, podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej, wpisany do gminnej ewidencji zabytków). 2. Zakres zamówienia obejmuje: - ułożenie rusztowań, - osłonę okien i drzwi, - rozebranie obróbek blacharskich, - wymianę pokrycia na dachówkę ceramiczną wraz z otynkowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych, - remont elewacji frontowej budynku, - docieplenie styropianem ścian bocznych budynku głównego oraz ścian tylnych przybudówek wraz z robotami towarzyszącymi, (bez ściany tylnej budynku głównego), - wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej, drewnianej - (2 szt. drzwi) - montaż domofonu, - montaż anteny zbiorczej, - remont klatki schodowej, - obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe. 3. Szczegółowy wykaz prac zawarty jest w przedmiarze robót stanowiący załącznik do SIWZ. Pomocnym także będzie projekt budowlany oraz stwior (z wyłączeniem prac na ścianie tylnej budynku). 3. Wykonanie robót budowlanych. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą należy rozumieć projekt budowlany, przedmiar robót), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), wytycznymi określonymi w SIWZ, zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą i inwentaryzację powykonawczą. 3) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 4) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 5) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. Udowodnienie, że proponowane materiały i urządzenia są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. 6) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 7) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, f) kosztorys powykonawczy. 8) Wykonawca zaopatrzy obiekty w oznaczenia i instrukcje wymagane obowiązującymi przepisami (p.poż., sanitarnymi, bhp). 9) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 10) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru. 11) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów. 12) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach. 13) Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone: - w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Piastowski Bank Spółdzielczy w Janikowie, O/Gniewkowo - Bank: PBS Oddz. Gniewkowo 16 8185 0006 0201 0043 2000 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zadanie Remont budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek 8 w Gniewkowie. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. - wnoszone w pozostałych formach należy załączyć w formie oryginału do oferty. 4.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwa i adres Zamawiającego - Przedsiębiorstwo Komunalne Gniewkowo Sp. z o.o. ul. Kilińskiego 9, 88-140 Gniewkowo 2)określenie przedmiotu zamówienia, 3)nazwę i adres wykonawcy, 4)termin ważności. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 02.06.2015r. do godz. 1000 W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk-gniewkowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach