Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY POWSTAŃCÓW 75 W BABOROWIE - Wymiana schodów, uzupełnienie stropów, wykonanie ścianek działowych oraz instalacji wody, kanalizacji i gazu

Gmina Baborów ogłasza przetarg

  • Adres: 48-120 Baborów, ul. Dąbrowszczaków 2a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0774036920 , fax. 077 4036928
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baborów
    ul. Dąbrowszczaków 2a 2a
    48-120 Baborów, woj. opolskie
    tel. 0774036920, fax. 077 4036928
    REGON: 53141281700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baborow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY POWSTAŃCÓW 75 W BABOROWIE - Wymiana schodów, uzupełnienie stropów, wykonanie ścianek działowych oraz instalacji wody, kanalizacji i gazu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - remontowe, na obiekcie budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Baborowie przy ulicy Powstańców 75. Powyższe roboty dotyczą: 1. Wymiany schodów wewnętrznych - rozebranie istniejących schodów drewnianych oraz wykonanie nowych mocowanych do konstrukcji stalowej. 2. Uzupełnienia części stropów nad II -gim piętrem- rozebranie elementów stropu drewnianego, uzupełnienie elementu stropu, wykonanie dwóch nowych stropów. 3. Wykonanie ścianek działowych z płytek piano- lub gazobetonowych, przebicia otworów drzwiowych oraz uzupełnienie tynków wewnętrznych , 4. Wykonania instalacji wodociągowej wewnętrznej uwzględniającej piony i podejścia do projektowanych mieszkań, 5. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej uwzględniającej przykanalik, piony oraz montaż króćców do poszczególnych mieszkań, 6.Wykonanie instalacji gazowej od końcówki przyłącza do gazomierzy (w korytarzach). Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). - Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp. (zał. Nr 2 do siwz). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, spełniających co najmniej następujące wymagania: Kierownik robót posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578])lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; Kierownik robót posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji wod - kan. i instalacji gazu w budynku o kubaturze powyżej 1000m3 oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej (zał. Nr. 3 do siwz). 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zm.); Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej (zał. Nr. 3 do siwz). Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do siwz); 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do siwz); . 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4 do siwz) ; 5) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostęonienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.VI.6.siwz wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ; 6) Dokumenty stwierdzające, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. oryginały lub kopie stosownych uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 7) Formularz oferty wg załączonego wzoru zał. Nr 1do siwz 8) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przy uwzględnieniu przeprowadzonej wizji lokalnej w terenie. 9) Parafowany wzór umowy zał. nr 5 do siwz. 10) W przypadku składania oferty przez Konsorcjum bezwzględnie jest wymagane wskazanie składu grupy wykonawców oraz podmiotu wiodącego - pełnomocnika wraz z określeniem jego roli do występowania w imieniu grupy wykonawców, stosownie do zapisu art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone dokumenty wymienione w pkt.1, 2 ,3 przez każdego w nich) . 12) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z treścią art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) kwalifikacja podmiotowa rozpatrywana będzie jako łączne (sumaryczne) kryterium spełnienia warunków. 13) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musi przedłożyć dokumenty, zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z póź.zm.) a) w zamian za dokumenty o których mowa w pkt VI 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w lit a tiret 1 i 3 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa lit a tiret 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baborow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach