Przetargi.pl
Remont budynku Miejskiego Przedszkola w Dynowie przy ul. Jana Pawła II 15 wraz z: remontem wewnętrznej instalacji elektrycznej,remontem instalacji centralnego ogrzewania,remontem instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej

Gmina Miejska Dynów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, Rynek 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6521093 w. 49 , fax. 016 6521093
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dynów
    Rynek 2 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6521093 w. 49, fax. 016 6521093
    REGON: 65090026900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Miejskiego Przedszkola w Dynowie przy ul. Jana Pawła II 15 wraz z: remontem wewnętrznej instalacji elektrycznej,remontem instalacji centralnego ogrzewania,remontem instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegajace na remoncie budynku Miejskiego Przedszkola w Dynowie w zakres których wchodzą: remont instalacji wodno-kanalizacyjnej polegajacej na jej wymianie w pomieszczeniach budynku;remont instalacji elektrycznej polegający na wymianie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych ). 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnoś
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum) - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6 części A SIWZ, wchodzących w skład ofert.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednozcznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił .4Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp)..Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ oraz następujących oświadczeń i dokumentów: 1)oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 uPzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez wykonawcę tego warunku, jeżeli wykonawca udowodni, że wykonał należycie przynajmniej trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy czym wartość brutto każdej z tych robót wynosiła co najmniej brutto 200 000 zł,( zał. Nr 2 do oferty wg. wzoru), 2)dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie . 3) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia: 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz danymi dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 3 do oferty wg wzoru). 5)W przypadku wskazania w w/w wykazie osób którymi wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe i spełniają przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż 80% kwoty brutto zaproponowanej w ofercie. 2)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ubezpieczenia winien obejmować okres realizacji zadania. 5.Do oferty należy także dołączyć parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (wzór umowy - stanowiący zał. nr 3 do SIWZ). . 6.Dowód wniesienia wadium . 7.Wykaz podwykonawców przewidzianych przez wykonawcę w wykonaniu robót wraz ze wskazaniem części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. UWAGI DO § 6 1.W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja) przepisy uPzp oraz postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. lub jego notarialną kopię. W treści udzielonego pełnomocnictwa muszą się znaleźć następujące wskazania: pełnomocnictwo dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nazwa z określeniem adresu i siedziby wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia, ustanowiony pełnomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców składających wspólną ofertę. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach